کد خبر: ۶۶۳۲۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۷
بنیامین نتانیاهو در سخنرانی امروز خود در سازمان ملل باز هم به دروغ پردازی علیه ایران پرداخت و این بار تورقوزآباد تهران را به عنوان انبار هسته ای ایران اعلام کرد!
ادعای تازه نتانیاهو درباره انباری هسته ای در دورقوزآباد تهران!
بنیامین نتانیاهو در سخنرانی امروز خود در سازمان ملل باز هم به دروغ پردازی علیه ایران پرداخت و این بار توزقوزآباد تهران را به عنوان انبار هسته ای ایران اعلام کرد!

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی سخنرانی خود را در مجمع عمومی سازمان ملل متحد بدون مقدمه و با یاوه‌گویی علیه کشورمان آغاز کرد.

وی با نشان دادن دو عکس از یک ساختمان انبار مانند اعلام کرد ما چند ماه قبل اسناد بسیار مهمی را از ایران به دست آورده ایم و حالا می دانیم ایران در کوچه ماهر در حاشیه تهران دارای انباری ویژه برای ساخت سلاح هسته ای است.

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در آغاز این سخنرانی گفت: سال گذشته که اینجا صحبت کردم، اسرائیل تنها بود. از میان تمامی اعضای سازمان ملل متحد، تنها اسرائیل بود که با توافق هسته‌ای ایران مخالفت کرد.

او در ادامه با اشاره به ادعاهای پیشین خود درباره سایت‌های مخفی هسته‌ای در کشورمان، مدعی افشاگری جدیدی شد و گفت که مختصات تأسیسات هسته‌ای مخفی تازه‌ای را که پیش‌تر اطلاعات آن را به آژانس بین‌المللی انرژی اتمی داده است، ارائه می‌دهد.

او گفت: اسرائیل هر آنچه را که باید برای دفاع از خود در برابر ایران انجام می‌دهد. ما در سوریه مقابل شما هستیم. ما در عراق مقابل شما هستیم.

نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس در سخنرانی خود با تکرار ادعاهای واهی خود گفت: ما چندبار است که آدرس مکان های سری ایران را به آژانس انرژی هسته ای داده ایم و آنان برای بازدید از این مکان ها اقدامی نکرده اند.

نخست وزیر اسراییل در ادامه مدعی شد: تصویر آن یک ساختمان معمولی را نشان می دهد در خیابان ماهر. حالا کشورهایی که توانایی ماهواره ای دارند می توانند در این کوچه شاهد تردد مقامات ایرانی برای پاکسازی این محل باشند.آنها شهروندان تهران را به خطر انداختند.آنها ۱۵ کانتینر مواد در این سایت جدید ذخیره کرده اند.

وی گفت: از خودتان بپرسید چرا ایران چنین انبار هسته ای سری را حفظ کرده است. دلیل اینکه ایران آن را نابود نکرد این است که هدف رسیدن به سلاح هسته ای را فراموش نکرده است.اما این اتفاق نخواهد افتاد چراکه آنچه ایران مخفی کرده اسرائیل افشا خواهد کرد.

وی افزود: آمانو مرد خوبی است توصیه می کنم کار درست را انجام دهد و قبل از پاکسازی از این انبار بازدید کند؛ مگر نمی گویند توانایی بازرسی از همه سایت ها را دارند.

نتانیاهو در ادامه شوی خود در سازمان ملل گفت: برای حکام ایران هم پیامی دارم. اسرائیل می داند چه کار می کنید و می داند کجا دارید چه کار می کنید. هر کاری برای مقابله با تهاجم شما در سوریه ، لبنان و عراق هر کاری می کنیم. ۳ سال پیش از همین تریبون این سوال را پرسیدم. آیا پول نقد اشتهای ایران را برای سلطه گری کم خواهد کرد؟

وی گفت: طرفین توافق چنین اعتقادی داشتند. اما این اتفاق نیفتاد بلکه از آن برای تقویت ماشین نظامی عظیم خود استفاده کرد. اگر فکر می کنید تهاجم ایران مربوط به خاورمیانه است دوباره فکر کنید. در حالی که آمریکا به سمت تحریم می رود، اروپا به دنبال راضی کردن ایران از راه دور زدن تحریم ها است. همان هفته ای که مچ ایران را حین تلاش برای کشتن شهروندان ایران گرفتیم، همان موقع رهبران اروپا برای روحانی فرش قرمز پهن می کردند تا پول بیشتری به ایران بدهند. آیا رهبران اروپا از تاریخ درس نگرفتند.

نتانیاهو مدعی شد: ایران در سوریه تلاش می کند تا جنگ را به قلمرو ما نزدیک کند. در غزه هم همینطور است. ایران به دنبال ساخت موشک های دقیق برای هدف قرار دادن عمق خاک اسرائیل است. در لبنان، حزب الله ۳ سایت موشکی را در امتداد فرودگاه بیروت قرار داده و از مردم شهر به عنوان سپر استفاده می کند.

وی در ادامه ادعاهای بی اساس خود گفت: برای حزب الله هم پیامی دارم. می دانیم کجا چه کاری انجام می دهید و اجازه نمی دهیم به این کار ادامه دهیم. ببینید چه اتفاقی در اقتصاد ایران افتاده از وقتی که آمریکا شرکت ها را به خروج ترغیب کرد. همه شرکت های خارجی از ایران فرار می کنند. ارزش پول ایران سقوط کرده است.

وی مدعی شد: من به رهبران اروپا می گویم به جای هم آغوش شدن با رهبران ایران، به اسرائیل، آمریکا و کشورهای عرب بپیوندید علیه ایران.

نتانیاهو گفت: اذعان می کنم برجام یک پیامد مثبت داشت و آن اتحاد بی سابقه همسایگان عرب و اسرائیل است. اسرائیل به این دوستیها احترام می گذارد و مشتاق روزی هستم که صلحی شبیه به آنچه که با اردن داریم، با بقیه کشورهای عرب هم داشته باشیم. از  ترامپ و نیکی هیلی سفیر آمریکا در سازمان ملل به دلیل دفاع از اسرائیل تشکر می کنم. به خاطر خروج از یونسکو، قطع حمایت مالی از آنروا!

وی گفت: در سازمان ملل یهودی ستیزی قدیم با چهره ای جدید جریان دارد!



نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار