کد خبر: ۶۶۳۴۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۴
حسين مهري رییس هیات مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن در سفر به استان گیلان با استاندار این استان دیدار و گفتگو کرد.


به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از  بانک صنعت و معدن، حسین مهری که برای دیدار و گفتگو با مقامات استانی و بازدید از طرحهای صنعتی استان گیلان سفر کرده است، ضمن دیدار با مصطفی سالاری استاندار این استان گزارشی را از اقدامات این بانک در حوزه های زیرساخت، پتروشیمی، نیروگاه، فولاد و همچنین تامین مالی بنگاه های کوچک و متوسط ارائه و تصریح کرد: خوشبختانه بدنه کارشناسی بانک صنعت و معدن کارآمد و قوی است و در کنار اعطای تسهیلات به بنگاه های صنعتی به عنوان یک مشاور نیز صنعتگران کشور را همراهی می كند .
وی گفت: بانك صنعت و معدن در سال 1396 مبلغ 10هزار ميليارد تومان تسهيلات به 3000 واحد صنعتي پرداخته و سهم واحدهاي كوچك و متوسط از تسهيلات اين بانك در سال 96 از 26 درصد به 36 درصد افزايش پيدا كرده است.
وي با اشاره به كسب رتبه سوم توسط اين بانك در زمينه تامين مالي طرح هاي كوچك و متوسط در قالب طرح رونق توليد از اختصاص 13درصد از تسهيلات اين بانك به استان هاي كمتر توسعه يافته در سال 96 سخن گفته و اجراي بانكداري متمركز در بانك صنعت و معدن را از اقدامات بانك صنعت و معدن در سال 1396 برشمرد. 
مدیرعامل و رییس هیات مدیره بانک صنعت و معدن تصریح کرد: مشتری مداری و همگامی و همراهی با مشتریان جزو اولویت های اصلی و اساسی این بانک است و تلاش داریم تا روند خدمت به مشتریان را تسریع بخشیم.
مهری بیان داشت: بانک صنعت و معدن در استان گیلان توانسته است کارنامه درخشانی را از خود به جا بگذارد و با تامین مالی پروژه های صنعتی ، ضمن کمک به صنعتی شدن این استان نقش چشمگيري را در ایجاد اشتغال ایفا نمايد .
سالاري استاندار گيلان نيز ضمن خوش آمدگويي به مديرعامل بانك صنعت و معدن و هيات همراه گفت: با توجه به نقش محوري بانك صنعت و معدن در توسعه اقتصادي كشور اين بانك مي تواند از امكانات و ظرفيت هاي بالقوه و بالفعل استان گيلان براي پيشرفت اقتصادي اين منطقه استفاده نمايد.
وي ضمن تقدير از اقدامات درخور تحسين بانك صنعت و معدن در توسعه صنعتي كشور بيان داشت: مايه خوشحالي است كه همزمان با ساير نقاط كشور ، بانك صنعت و معدن در اين استان نيز با تامين مالي طرح هاي صنعتي نقش محوري در بهبود فضاي كسب و كار ايفا كرده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: