کد خبر: ۶۶۳۹۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۶
فن‌خال در دو راهی تراکتورسازی و تیم ملی فوتبال ایران
سرمربی پیشین تیم‌های فوتبال منچستریونایتد و بایرن مونیخ دو پیشنهاد سرمربیگری در ایران دارد. به گزارش خبرگزاری آلمان (dpa)، لوئیز فن‌خال در واقع به فکر بازنشستگی بود، اما اکنون شغلی جدید در انتظار اوست. سرمربی پیشین بایرن مونیخ دو پیشنهاد از ایران دارد و انتظار می‌رود این سرمربی 67 ساله به زودی برای مذاکرات راهی ایران شود.
فن خال جانشین کارلوس کی روش می شود
سرمربی پیشین تیم‌های فوتبال منچستریونایتد و بایرن مونیخ دو پیشنهاد سرمربیگری در ایران دارد.
به گزارش خبرگزاری آلمان (dpa)، لوئیز فن‌خال در واقع به فکر بازنشستگی بود، اما اکنون شغلی جدید در انتظار اوست. سرمربی پیشین بایرن مونیخ دو پیشنهاد از ایران دارد و انتظار می‌رود این سرمربی 67 ساله به زودی برای مذاکرات راهی ایران شود.
از تراکتورسازی، ثروتمندترین باشگاه حال حاضر لیگ برتر ایران به عنوان مقصد احتمالی فن‌خال یاد شده است. بر اساس گزارش‌های دیگر این سرمربی هلندی همچنین می‌تواند جانشین کارلوس کی‌روش در تیم ملی فوتبال ایران شود. قرارداد سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران در ماه فوریه 2019 به پایان می‌رسد.
گفته می‌شود تراکتورسازی به لحاظ مالی قادر به استخدام فن‌خال است. این باشگاه ایرانی همین فصل جان توشاک ولزی را به عنوان سرمربی خود انتخاب کرد و بازیکنان ملی‌پوشی همچون اشکان دژاگه، مسعود شجاعی و احسان حاج‌صفی را به خدمت گرفت، اگرچه این این تیم از 7 بازی اولش، تنها 10 امتیاز کسب کرده و در رده ششم جدول رده‌بندی لیگ برتر ایران جای دارد. به همین خاطر است که شایعات در خصوص جانشین احتمالی توشاک مطرح است.
فن‌خال که بین سال‌های 2009 تا 2011 هدایت بایرن مونیخ را عهده‌دار بوده، سابقه سرمربیگری تیم ملی فوتبال هلند و منچستریونایتد را دارد.
در همین رابطه سرمربی سابق بارسلونا و تیم ملی هلند خودش نیز در پیغامی عجیب و جالب توجه خبر از حضورش در ایران داده است.
لوییس فن خال 67 ساله در این پیغام خطاب به ایرانیان گفته است: "سلام به ایرانیان عزیز. من در ماشین دوستم سالار نشسته‌ام. از دیدن بازی‌های ایران لذت بردم، به زودی به کشورتان سفر خواهم کرد و ایران را خواهم دید. زنده باد ایران!"
حالا بسیاری با این پیغام معتقدند لوئیس فن خال بی شک در صورت حضور در ایران و حتی قرارداد با تراکتور سازی سال آینده و بعد از جام ملت ها جانشین کی روش خواهد شد!

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار