کد خبر: ۶۶۴۰۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۵
توسط سايپا در شش ماه ابتدايي سال 97 انجام شد:
از ابتداي سال تاكنون بيش از 27 هزار دستگاه خودرو از خانواده رنو به مشتريان گروه خودروسازي سايپا تحويل شده است.
تحويل بيش از 27  هزار دستگاه خودرو از خانواده رنو

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از سايپانيوز، گروه خودروسازي سايپا از ابتداي سال جاري تاكنون بر اساس برنامه ريزي توليد خود توانسته روند توليد را با وجود مشكلات متعدد ادامه دهد و بر همين اساس تاكنون بيش از 27 هزار دستگاه از محصولات رنو را به مشتريان تحويل داده است.

بر اساس اين گزارش در شش ماه ابتدايي سال تعداد 27 هزار و 473 دستگاه از محصولات تندر، تندرپارس، ساندرو و ساندرواستپ وي توليد و به مشتريان تحويل شده است.

اين گزارش مي افزايد: تا پايان شهريور ماه سال جاري محصولات تندر و پارس تندر، تعداد 13 هزار و 731 دستگاه، ساندرو، 4 هزار و 959 دستگاه و ساندرو استپ وي، 8 هزار و 783 دستگاه توليد و تحويل مشتريان شده است.

همچنين در شهريور ماه تعداد 670 دستگاه از گروه خانواده رنو تحويل مشتريان شده كه تندر و پارس تندر، ساندرو و ساندرو استپ وي به ترتيب 236، 172 و 262 دستگاه بوده است.

گفتني است با توجه تعليق فعاليت هاي رنو فرانسه و مشكلات ارزي ايجاد شده، گروه خودروسازي سايپا در تلاش است تا با ادامه مذاكره با شريك تجاري خود، شرايط تامين قطعه و بهبود روند توليد محصولات گروه رنو را در جهت تامين خواست مشتريان افزايش دهد.
نام:
ایمیل:
* نظر: