کد خبر: ۶۶۴۶۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۲
بلیت رفت و برگشت قطار مشهد با اقامت در هتل ۸۸ هزار تومان
اجرای طرح بسته سفری ارزانقیمت آغاز شد مدیرکل نظارت بر خدمات مسافری راه آهن گفت: بسته سفری ریلی ارزان مشهد مقدس شامل بلیت رفت و برگشت قطار و یک شب اقامت در هتل به قیمت ۸۸ هزار و ۳۰۰ تومان طراحی شده است.
طرح بسته های سفری ارزانقیمت آغاز شد
مدیرکل نظارت بر خدمات مسافری راه آهن گفت: بسته سفری ریلی ارزان مشهد مقدس شامل بلیت رفت و برگشت قطار و یک شب اقامت در هتل به قیمت ۸۸ هزار و ۳۰۰ تومان طراحی شده است.
به گزارش راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، علی کاظمی منش گفت: با هدف ایجاد امکان سفرهای ریلی ارزان، بسته سفری مشهد مقدس شامل بلیت رفت و برگشت قطار و اقامت در هتل طراحی شد.
وی ادامه داد: در قالب این طرح، امکان زیارت آقا علی ابن موسی الرضا (ع) برای تمام اقشار جامعه فراهم شده و کل هزینه رفت و برگشت بلیت به همراه یک شب اقامت هتل، در مجموع ۸۸ هزار و ۳۰۰ تومان خواهد بود.
کاظمی منش افزود: لازم به ذکر است که در این طرح امکان خرید بلیت بدون اقامت و به صورت مجزا هم فراهم است و مسافران مشهد مقدس می‌توانند تا پایان مهر ۹۷ با هزینه ۵۵ هزار تومان بلیت رفت و برگشت را تهیه کنند.
بر پایه این اطلاع، هموطنان می توانند برای تهیه این بسته سفری ارزان قیمت، به مراکز مجاز فروش بلیت قطار در سراسر کشور و یا سایت اینترنتی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران به آدرس www.rai.ir مراجعه کنند. این طرح هم اکنون آغاز شده و تا پایان مهر ماه ادامه دارد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار