کد خبر: ۶۶۵۲۸
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶
با تکمیل پرونده خسارت آتش سوزی شرکت کارخانه لوح سبز جنوب، خسارت این حادثه در کوتاه ترین زمان ممکن توسط بیمه سرمد پرداخت شد.


به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، به منظور تسریع در ارزیابی و پرداخت خسارت حادثه فوق، بلافاصله پس از وقوع این حادثه معاون فنی و مدیر بیمه های آتش سوزی و مدیر استان خوزستان بیمه سرمد به همراه کارشناس ارزیاب خسارت بیمه مرکزی با حضور در محل وقوع حادثه نسبت به تکمیل پرونده اقدام کردند.
پس از بررسی های کارشناسی مشخص شد که حادثه در خط پرس گرم کارخانه لوح سبز به دلیل پاره شدن شلنگ هیدرولیک دستگاه پرس رخ داده که در ادامه و پس از تعیین برآورد و ارزیابی خسارت وارده در نهایت 7 میلیارد و 400 میلیون ریال خسارت مورد تایید قرار گرفت که رقم فوق در تاریخ 7 مهر ماه جاری به بیمه گذار پرداخت شد.
لازم به ذکر است بیمه سرمد انجام تعهدات خود مبنی بر پرداخت خسارت در کوتاه ترین زمان ممکن و جلب رضایت زیان دیدگان را به عنوان یکی از اساسی ترین اولویت های خود مورد توجه قرار داده که در این راستا تسریع در فرآیند بررسی و ارزیابی موارد خسارت و در نهایت پرداخت خسارت در کوتاه ترین زمان ممکن به حق را در دستور کار خود قرارداده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: