کد خبر: ۶۶۵۳۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶
ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس مقابل السد مشخص شد
برای بازی امشب پرسپولیس مقابل السد، همین که پرسپولیس کلی محروم و مصدوم و بازیکن جداشده نسبت به آخرین تقابل با السد دارند، خودش یک سوپرایز به حساب می آید اما برانکو ایوانکویچ قصد دارد با ایجاد دو تغییر تاکتیکی در تیمش، به السد رو دست بزند!
سورپرایز بزرگ برانکو برای بازی با السد قطر
برای بازی امشب پرسپولیس مقابل السد، همین که پرسپولیس کلی محروم و مصدوم و بازیکن جداشده نسبت به آخرین تقابل با السد دارند، خودش یک سوپرایز به حساب می آید اما برانکو ایوانکویچ قصد دارد با ایجاد دو تغییر تاکتیکی در تیمش، به السد رو دست بزند!
کادرفنی پرسپولیس که با وجود محرومیت این تیم از سوی فیفا با کمبود بازیکن مواجه است، ترکیب این تیم را برخلاف دیدارهای گذشته از ساعت‌ها قبل اعلام کرد.
مربیان باشگاهی معمولا ترکیب تیم خود را قبل از حرکت از هتل به سمت ورزشگاه محل بازی مشخص می‌کنند اما شرایط پرسپولیس با توجه به محرومیت‌ها و محدودیت‌های مختلف به شکلی است که جای بحث درباره استفاده از نفرات باقی نمانده است.
برانکو ایوانکوویچ بر اساس موارد فوق از همان روز گذشته ترکیب تیمش را مشخص و اعلام کرد. ترکیبی که قابل پیش بینی بود. طبق اعلام برانکو، او در بازی رفت برابر السد از رقابت‌های مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان ۲۰۱۸ آسیا، از علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، شایان مصلح، سیامک نعمتی، احمد نورالهی، آدام همتی، امید عالیشاه، بشار رسن، علی علیپور و گادوین منشا در ترکیب تیم خود استفاده می‌کند.
تیم فوتبال پرسپولیس برای این بازی بیش از هر زمانی، روی تعصب، دوندگی و جنگندگی بازیکنانش در کنار تدابیر سرمربی حساب می‌کند، در حالی که برانکو ایوانکوویچ پس از رسیدن تیم به ورزشگاه از جمع بازیکنانش به ناچار جدا خواهد شد و به روی سکوها خواهد رفت.
دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا بین پرسپولیس و السد قطر ساعت ۱۸:۴۵ روز سه شنبه ۱۰ مهر در ورزشگاه جاسم بن حمد شهر دوحه برگزار می شود. دیدار برگشت نیز ساعت ۱۸:۳۰ روز اول آبان در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.
آن گونه که کارشناسان می گویند اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، سیامک نعمتی در سمت راست خط دفاع و آدام همتی در سمت راست خط میانی به میدان خواهد رفت. امید عالیشاه در پست هافبک چپ بازی می کند و احمد نوراللهی نیز هافبک میانی تیم خواهد بود. بشار هم وظیفه تغذیه علی علیپور و گادوین منشا را برعهده دارد. او البته باید یک همکاری تاکتیکی با عالیشاه داشته باشد و راز بازی امشب پرسپولیس نیز همین است. برانکو البته در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی فصل قبل مقابل الهلال نیز سه تغییر تاکتیکی انجام داد اما به خاطر عملکرد ضعیف مدافعان تیمش، بازی را باخت. نکته عجیب اینکه در بازی فصل قبل مقابل الهلال در همین مرحله نیز، پرسپولیس دو بازیکن غایب داشت؛ کمال کامیابی نیا و محمد انصاری که هر دو نفر در بازی امشب محروم هستند و نمی توانند سرخپوشان را همراهی کنند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار