کد خبر: ۶۶۵۷۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۱
صنعت بیمه در مسیر تحریم‌های جدید چه کند؟ نشریه دوزبانه افق بیمه در بیست‌و‌نهمین شماره خود به انتشار دیدگاه‌های صاحبنظران داخلی و تحلیلی تازه‌ترین واکنش‌های شخصیت‌ها و مراکز پژوهشی در قبال تأثیر پیام‌های آمریکا در صنعت بیمه پرداخته است.
افق 29 با رویکرد تقابل صنعت بیمه با تحریم‌ها، منتشر شدبه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی پژوهشکده بیمه در این شماره گفت‌و‌گوهایی با مدیران عامل بیمه میهن و بیمه متقابل قشم با عنوان کاهش هزینه‌های تحریم‌ با برون‌سپاری و اگر قوی باشیم حذف ما امکان‌پذیر نیست، به چاپ رسیده است.  
مصاحبه با دکتر صفری رئیس پژوهشکده بیمه را با عنوان شرایط تحریمی و ضرورت برنامه محوری برای تعامل با بازار جهانی می‌خوانیم، همچنین گفت‌و‌گو با یکی از شخصیت‌های برجسته حقوقی جهان در زمینه تنظیم مقررات که در مجله حقوق ملی نیویورک پیرامون تحریم ایران و ضرورت مقررات بیمه‌ای به چاپ رسیده از دیگر مطالب انتخاب شده برای خوانندگان افق بیمه است.  
در بخش گزارش‌ها نیز گزارش پژوهشی سفارشی بیمه مرکزی با عنوان آثار تحریم‌ها بر صنعت بیمه کشور که توسط گروه پژوهشی عمومی پژوهشکده بیمه تهیه شده است به همراه گزارش تجربه‌‌های تحریم دوره نخست انتشار یافته است.  
در بخش گزارش‌های خارجی نیز دبیر بین‌الملل دو مطلب بسیار خواندنی و تازه را که حاوی 15 پیشنهاد برای کاهش آثار تحریم در صنعت بیمه است و همچنین تلاش‌‌های غرب تا شرق جهان برای دور زدن تحریم‌ها را انتخاب کرده است.  
افق 29 نتایج کارگاه تحریم‌ها و صنعت بیمه را که در دانشگاه کینگز کالج لندن بررسی شده است با موضوع صنعت بیمه دریای ایران و تحریم‌ها در قالب یک مقاله ارایه نموده است. در این مقاله به تحلیل این موضوع می‌پردازد که چرا تحریم‌ها تجارت دریایی و ارایه بیمه به عاملین کشتی و حاملان نفت ایران را نشانه رفته است.  
در بخش خبرها نیز مطالبی پیرامون تازه‌های نشر، تازه‌های پژوهشی، اخبار مهم صنعت، اخبار بین‌الملل و اخبار پژوهشکده به چاپ رسیده است.  
گفتنی است این نشریه آماده دریافت نظرات خوانندگان خود می‌باشد و همچنین متقاضیان می‌توانند جهت اشتراک این نشریه به وبسایت افق بیمه به آدرس http://ofoghebimeh.irc.ac.ir مراجعه نمایید.

نام:
ایمیل:
* نظر: