کد خبر: ۶۶۵۹۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۵
عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون گفت: رضایت مشتریان بانک بسیار حائز اهمیت است.
اهمیت توجه به رضایت مشتریان بانک توسعه تعاونبه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، امیر هوشنگ عصارزاده عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون در جلسات ارزیابی عملکرد امور مشتریان و بانکداری شرکتی و امور فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک گفت: رضایت مشتریان بانک توسعه تعاون بسیار حائز اهمیت است و همکاران شعب باید به این امر توجه ویژه داشته باشند.
عصارزاده ارائه خدمات و سرویس‌های بیشتر از طریق وب‌سایت بانک را حائز اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: در تبلیغات رسانه‌ای محصولات جدید، شماره تلفن مرکز تماس مشتریان قید شود تا این مرکز پاسخگوی سوالات احتمالی مشتریان باشد.
وی ضمن با اشاره به کم و کیف ارزیابی عملکرد بانک در این رابطه گفت: رضایت سنجی مشتریان و هشدار اسکناس‌های خودپردازهای سراسر کشور با استفاده از ظرفیت‌های مرکز تماس مشتریان قابل انجام است.
عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون به اهمیت بازاریابی فروش خدمات در این بانک اشاره نمود و گفت: هم‌اکنون خدمات و سرویس‌های بسیار خوبی در بانک وجود دارد که به دنبال توسعه مشتریان می‌باشیم.
وی حرکت بانک به سمت الکترونیکی شدن سیستم رضایت سنجی مشتریان را الزامی دانست و شبیه‌سازی مبحث «قراردادهای هوشمند» در قراردادها و تفاهم‌نامه‌های بانک را گامی مهم برای پیشرفت بانک دانست.
عصارزاده انجام تکالیف و وظایف توسعه‌ای را در یک بانک توسعه‌ای مهم دانست و گفت: در ارزیابی عملکرد بانک توسعه‌ای، علاوه بر عملکرد مالی، نقش بانک در توسعه اقتصاد کشور مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.
وی به اهمیت «پیاده‌سازی نظام جامع مدیریت مشتریان» در بانک توسعه تعاون اشاره نمود و ادامه داد: کارشناسان فناوری در سطح کشور باید کارشناس کسب‌وکار باشند.

نام:
ایمیل:
* نظر: