کد خبر: ۶۶۶۴۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۲
در جریان دیدارها و مذاکرات جانبی هیات نمایندگان سازمان تامین اجتماعی با مدیران و متخصصان تامین اجتماعی سازمان های عضو ایسا و شرکت کنندگان در اجلاس منطقه ای تامین اجتماعی آسیا و اقیانوسیه 2018 در کوالالامپور - مالزی، این هیات امروز با دکتر محمد آزمان - مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی مالزی و میزبان اصلی اجلاس منطقه ای دیدار کرد.
دیدار هیات نمایندگی سازمان تامین اجتماعی ایران با مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی مالزی
در این نشست، مهندس محسن سرخو، عضو هیات مدیره و سرپرست هیات نمایندگان سازمان تامین اجتماعی کشورمان با تشکر از دکتر محمد آزمان به مناسبت استقبال، میزبانی و برگزاری شایسته اجلاس منطقه ای، به طور اجمالی، فعالیت ها، مزایا و خدمات بیمه ای و درمانی و عملکرد سازمان تامین اجتماعی در ایران را تشریح کرد.
وی با تاکید بر زمینه های همکاری مشترک فیمابین به ویژه در حوزه پیشگیری، کاهش حوادث شغلی، توانبخشی و بازگشت به کار، از مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی مالزی جهت بازدید از سازمان تامین اجتماعی دعوت رسمی به عمل آورد.
دکتر محمد آزمان نیز ضمن خوش آمدگویی و تبریک به هیات نمایندگان سازمان تامین اجتماعی جمهوری اسلامی ایران به مناسبت دستاوردهای موفقیت آمیز و دریافت لوح های تقدیر و گواهینامه های تایید تجربیات موفق که این سازمان را در جایگاه برتر بین سازمان های عضو منطقه ای ایسا قرار داده است، از حضور فعال و موثر ایران در هیات رئیسه، کمیته ویژه رهنمودها و کمیسیون های فنی ایسا، تقدیر کرد.
وی همچنین با ابراز شگفتی از ارائه خدمات و مزایای متنوع به بیمه شدگان تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی در ایران و ابراز تمایل و علاقه مندی به برقراری روابط و همکاری مشترک و تبادل تجربیات در حوزه های مختلف عملکرد تامین اجتماعی ایران به ویژه در زمینه های پیشگفته، دعوت مهندس سرخو برای سفر به ایران را پذیرفت.
 
نام:
ایمیل:
* نظر: