کد خبر: ۶۶۶۶۷
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳
آخرین جزئیات امدادرسانی به مناطق سیل‌زده اعلام شد
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با تشریح آخرین جزئیات امدادرسانی به مناطق سیل‌زده گفت: امدادگران در حال امدادرسانی در چهار استان گیلان،‌مازندران، گلستان و خراسان شمالی هستند.
باران سیل آسای پاییزی سه قربانی گرفت
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با تشریح آخرین جزئیات امدادرسانی به مناطق سیل‌زده گفت: امدادگران در حال امدادرسانی در چهار استان گیلان،‌مازندران، گلستان و خراسان شمالی هستند.
مرتضی سلیمی در مورد آخرین وضعیت امدادرسانی به مناطق متاثر از سیل و آبگرفتگی اظهار کرد: بر اساس گزارش‌های تجمیعی از سراسر کشور تعداد استان‌های درگیر، به چهار استان رسیده و در حال حاضر امدادگران مشغول امدادرسانی در استان‌های گلستان، گیلان، مازندران و خراسان شمالی هستند.
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به امدادرسانی در 29 شهرستان افزود: 89 تیم عملیاتی متشکل از 396 نیروی امدادگر در شهرستان‌های کردکوی، گرگان، بندرگز، علی آباد، تالش، فومن، صومعه سر، لنگرود، آستارا، املش، رضوانشهر، رودسر، آمل، بابل، بابلسر، تنکابن، جویبار، چالوس، ساری، نکا، نوشهر، نور، کلاردشت، رامسر، بهشهر، قائمشهر، گلوگاه، شیروان و رازجرگلان در حال امدادرسانی هستند و بر اساس گزارش‌های تجمیعی تا ساعت 10:30 امروز، به 870 نفر امدادرسانی شده است. همچنین 168 نفر از هموطنان که بر اثر سیل و آبگرفتگی با مشکل اسکان مواجه شدند،  درمساجد و پایگاه‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر اسکان اضطراری داده شدند. 4 نفر نیز به مناطق امن منتقل شدند.
وی همچنین از فوت سه نفر تا کنون خبر داد و گفت: دو نفر در استان مازندران بر اثر صاعقه و یک نفر نیز بر اثر آبگرفتگی در این استان فوت کردند.
سلیمی همچنین به آبگرفتگی برخی از منازل اشاره کرد و گفت: امدادگران تا کنون 193 منزل مسکونی را از آب تخلیه کردند و برای این کار از 80 دستگاه موتور پمپ و لجنکش استفاده شد.
رئیس سازمان امداد و نجات همچنین اضافه کرد: میان آسیب دیدگان اقلام مورد نیاز از جمله نایلون در حال توزیع است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار