کد خبر: ۶۶۶۸۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۳
مهندس محمود نوریان مدیر عامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو به همراه دکتر کرباسیان معاون وزیر صمت ورییس هیات عامل ایمیدرو از طرح های بازسازی و نوسازی شده روستاهای زلزله زده بخش (ازگله) بازدید و در مراسم افتتاح 31 واحد مسکونی در روستای آبدالان ثلاث باباجانی و افتتاح مرکز توانبخشی شهرستان سرپل ذهاب حضور یافت.
بازدید مدیر عامل چادرملو از بازسازی و نوسازی مناطق زلزله زده کرمانشاه

 این مراکز با مشارکت شرکت معدنی و صنعتی چادرملو سازمان ایمیدرو و چند شرکت دیگر احداث شده است : 
دکتر کرباسیان در مراسم افتتاح مرکز توانبخشی  شهرستان سرپل ذهاب اظهار داشت: متاسفانه بیش از ۲۰۰ تن از هموطنانمان در این منطقه دچار معلولیت شدند و ۷۰۰ نفر نیز از قبل دارای معلولیت بودند از همین رو احداث این مرکز ضرورت داشت که خوشبختانه امروز افتتاح می شود.
کرباسیان خاطر نشان کرد: مردم با وجود مشکلات و گلایه ها اما در برهه های سخت همدل و همراه انقلاب بوده اند.
وی افزود : این مرکز طی 7 ماه  مثال زدنی است/ ساخت این مرکز مدرن در مدت زمان کوتاه، می تواند الگویی برای سایر دستگاه ها باشد 

گفتنی است این مرکز با زیربنای   1 هزارمتر مربع دارای بخشهای مختلف مددکاری ، معاینات پزشکی،ادیو متری، اپتو متری، کاردرمانی، آبدرمانی،بخش فیزیو تراپی، الکترو تراپی، و کلاسهای آموزشی و توانمند سازی است   و امکان ارائه خدمات به حدود 3900 نفر از معلولان منطقه سرپل ذهاب را دارد.
همچنین برای احداث این مرکز، 30 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است که نیمی از آن از سوی شرکت های بزرگ معدنی و صنعتی فولاد مبارکه، چادرملو، صنایع ملی مس، گل گهر و فولاد آذربایجان تامین و پرداخت شده است .
نام:
ایمیل:
* نظر: