کد خبر: ۶۶۶۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۵
طی هفته گذشته رقم خورد؛
در هفته منتهی به ۱۲ مهر ماه ۲۷۰ هزار و ۱۶۷ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۱۵ هزار میلیارد ریال در بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت.
معامله ۲۷۰ هزار تن انواع محصول در بورس کالای ایران

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از بازار سرمایه (سنا)، طی هفته اخیر، در تالار محصولات صنعتی و معدنی، ۷۳هزار و ۴۷۹ تن انواع کالا به ارزش ۴ هزار و ۶۴۱ میلیارد ریال معامله شد.در این تالار ۶۹ هزار و ۶۰ تن فولاد، ۲ هزار و ۱۸۰ تن مس، ۹ تن کنسانتره فلزات گرانبها و ۲ هزار و ۵۰۰ تن آلومینیوم از سوی مشتریان خریداری شد.

همچنین در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۱۵۳ هزار و ۶۴۲ تن انواع کالا به ارزش بیش از۱۰هزار میلیارد ریال به فروش رسید.در این تالار ۴۹ هزار و ۵۲۳ تن قیر ، یک هزار و ۳۹۰ تن عایق رطوبتی، ۶۵ هزار و ۸۵۵ تن مواد پلیمری، ۲۵ هزار و ۵۴۴ تن مواد شیمیایی، ۱۱ هزار و ۳۰۰ تن گوگرد و ۳۰ تن گازها و خوراک ها، معامله شد.

تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران نیز طی هفته مذکور، شاهد معامله ۴۲ هزار و ۱۰۰ تن انواع کالا به ارزش ۴۱۰ میلیارد ریال بود؛ در این تالار دادوستد ۴۰ هزار و ۴۰۰ تن گندم و یک هزار و ۷۰۰ تن شکر مشاهده شد.

 


نام:
ایمیل:
* نظر: