کد خبر: ۶۶۷۲۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷
در مصاحبه اختصاصی با آقای معصوم ضمیری ، ایشان از راز و رمز موفقیت، تجربیات کارآفرینی و اصول کسب و کار موفق برای شما صحبت می کنند.

در ادامه بخشی از مصاحبه با آقای ضمیری آمده است :

آقای ضمیری معتقد است مهم ترین خصوصیتی که آموزش های علمی و عملی دارند این است که کسانی که به محض ورود به دانشگاه، وارد کار عملی می شوند و الفبای کار را همزمان با تحصیل در همان رشته می آموزند، بازدهی بسیار بالای خواهند داشت.
این بهترین روش برای کسب علم و تجربه به صورت همزمان می باشد و طبیعتا تحصیل به این روش، بهترین کارآیی ممکن را خواهد داشت و نتیجه آن ورود افراد با تجربه، خبره و کاربلد به بازار کار است.
تحول در صنت بیمه عمر
با ورود آقای ضمیری به مجموعه پاسارگاد و با توجه به تجربه و مدیریت دقیق ایشان تعداد کسانی که هم اکنون تحت پوشش بیمه عمر پاسارگاد هستند نزدیک به ۲/۵ میلیون نفر است و این موفقیت بزرگ را مرهون مدیریت بی نظیر آقای ضمیری و تلاش های بی وقفه و مستمر مجموعه تحت نظر ایشان است.
بیمه پاسارگاد با ایده های خلاقانه خود توانست بیمه عمر و سایر بیمه هایی که ارائه می دهد را به مردم معرفی کند. به عنوان مثال تمام سپرده گذاران بانک پاساگارد تحت پوشش بیمه عمر و حادثه قرار گرفتند و گروهی از سپرده گذاران که حداقل حسابی داشتند تحت پوشش بیمه های درمانی قرار گرفتند.
این ایده خلاق، به جای هزینه در زمینه تبلیغات ارائه شد که با استقبال بسیار خوبی هم از طرف مردم روبرو شد.
یکی از دلایل موفقیت بیمه پاسارگاد این بود که در همان ابتدای امر، این شرکت دارای یک برنامه کاملا مشخص با اهداف روشن بود. به طوری که تمامی اهداف این برنامه با تلاش و پیگیری های مستمر و مداوم محقق شد و همچنان هم در حال پیشرفت و رسیدن به اهداف بزرگتر می باشد. 


آقای ضمیری معتقدند که در بیمه خصوصا بیمه عمر، "صداقت" یکی از بارزترین خصوصیات فروشنده بیمه است و باید فروشنده می بایست حرفش را صادقانه به مشتری بگوید، همینطور یک فروشنده بیمه عمر باید بسیار با صبر و حوصله باشد و سوم اینکه یک فروشنده بیمه عمر به مثابه یک پزشک می بایست معاینه گر خیلی خوبی باشد. و باید بیمه گذار خود را به خوبی آنالیز و ارزیابی کند.

نام:
ایمیل:
* نظر: