کد خبر: ۶۶۷۵۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷
دکتر مجتبی کاتب رییس هیات مدیره بیمه سرمد در ادامه بازدیدهای ادواری خود از شعب سراسر کشور، از شعبه غرب تهران بازدید کرد.
لزوم همدردی و جلب رضایت زیان دیدگان در هنگام وقوع حادثه

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، وی در طی این بازدید، بر انجام امور بیمه ای بیمه گذاران به نحو شایسته و مطلوب تاکید کرد و گفت: ارتقای کیفی سطح خدمات به ویژه به مجموعه بانک معظم صادرات ایران، یکی از رویکردهای اصلی شرکت را به خود اختصاص می دهد.
رییس هیات مدیره بیمه سرمد با تاکید بر پرداخت خسارت به زیان دیدگان در کوتاه ترین زمان ممکن، لزوم همدردی و جلب رضایت زیان دیدگان را در هنگام وقوع حادثه، از وظایف مهم کارشناسان برشمرد و خاطرنشان کرد: کارکنان شعب باید در نظر داشته باشند که زیان دیدگان به رغم وقوع حادثه و زیان های مالی و جانی ناشی از آن، شرایط روحی مساعدی ندارند و این وظیفه ماست که تا حد امکان امور آنان را تا حصول نتیجه و پرداخت خسارت تسریع کنیم.
در بازدید از شعبه غرب تهران، اکبر رواقی معاون فنی بیمه های اشخاص و مجید حبیبی معاون فنی بیمه های اموال نیز دکتر کاتب را همراهی کردند و ضمن بازدید از تمامی ادارات شعبه و گفت و گو با همکاران، از نزدیک با مسائل و مشکلات آنان آشنا شده و راهکارهایی جهت حل و فصل مسائل اتخاذ نمودند.
در ادامه کاتب و هیات همراه پس از بازدید تک تک واحدهای شعبه و بررسی عملکرد فروش شعبه غرب در شش ماهه نخست سال جاری و ارزیابی آن با مدت مشابه در سال گذشته، نقاط قوت و ضعف شعبه را در بازه زمانی فوق مورد ارزیابی قرار دادند و به منظور کاهش موانع موجود، دستوراتی را به واحدهای ستادی جهت پشتیبانی لازم از شعبه غرب تهران صادر کردند.

نام:
ایمیل:
* نظر: