کد خبر: ۶۶۷۹۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲
کاتب در دیدار با مدیر بانک صادرات خراسان شمالی:
در دیدار رییس هیات مدیره بیمه و مدیر بانک صادرات استان خراسان شمالی بر ضرورت توسعه همکاری های تاکید شد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، در این دیدار که با حضور دکتر کاتب رییس هیات مدیره این شرکت و کوچکی مدیر بانک صادرات استان خراسان شمالی برگزار شد، دو طرف ضمن استقبال از توسعه و گسترش همکاری های مشترک بانک-بیمه، توسعه تعاملات روسای شعب بانک صادرات با بیمه سرمد را در سطح استان خواستار شدند.
کاتب در این نشست، با اشاره به مشکلات شعبه خراسان شمالی با توجه به محدودیت جغرافیایی و کشاورزی محور بودن به جای صنعتی بودن این استان گفت: ارائه محصولات جدید بیمه ای به منظور جذب میزان بیشتری از پرتفوی در این استان به زودی در دستور کار قرار خواهد گرفت.
در ادامه این سفر کارکنان و نمایندگان بیمه سرمد در استان خراسان شمالی با رییس هیات مدیره این شرکت دیدار و گفت و گو کردند. در این مراسم نمایندگان خواسته ها و پیشنهادات خود مبنی بر برگزاری دوره های آموزشی جهت ارتقای سطح فروش، تسریع در روند پرداخت خسارت با تفویض اختیار به شعبه بجنورد و .... را مطرح کردند.
رییس هیات مدیره بیمه سرمد در این نشست تاکید کرد اقدامات موثری برای پیاده سازی این ایده ها در شرکت انجام شده است.
وی با بیان اینکه از بدو ورود به بیمه سرمد به دنبال تدوین آیین نامه رفاهی و تسهیلاتی برای نمایندگان بوده، خاطرنشان کرد: اختصاص بودجه برای تعویض تابلوهای نمایندگان، اختصاص بودجه تبلیغاتی برای استان در زمینه همکاری های مشترک بانک و بیمه در اکران بیلبوردهای مشترک و برگزاری دوره های آموزشی جهت تقویت شبکه فروش و جذب نمایندگان بیشتر در استان در زمره این اقدامات قرار دارند که در حال انجام هستند.
در پایان این سفر استانی، دکتر کاتب به همراه هیات همراه در جلسه دیگری با مدیران و مقامات بلند پایه استانداری خراسان شمالی پیرامون گسترش فعالیت های مشترک حضور یافت.
لازم به ذکر است در این مراسم حبیبی معاون فنی بیمه های اموال، رسولی مدیر استان خراسان رضوی و جهانبین مدیر استان خراسان شمالی بیمه سرمد نیز حضور داشتند.

نام:
ایمیل:
* نظر: