کد خبر: ۶۶۸۴۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۹
تقویت ۵۶۶۲ واحدی شاخص کل بورس
معامله‌گران بورس تهران امروز در حالی همپای حمایت حقوقی‌ها شاهد معاملات متعادل در دامنه نوسان مثبت قیمتی بود که تداوم فشار عرضه و قرمزپوش شدن شاخص کل هم‌وزن همچنان استراتژی کوتاه‌مدت‌نگری را در پیش روی معامله‌گران قرار داد.
بورس از پرتگاه گریخت
معامله‌گران بورس تهران امروز در حالی همپای حمایت حقوقی‌ها شاهد معاملات متعادل در دامنه نوسان مثبت قیمتی بود که تداوم فشار عرضه و قرمزپوش شدن شاخص کل هم‌وزن همچنان استراتژی کوتاه‌مدت‌نگری را در پیش روی معامله‌گران قرار داد.
امروز در بازار سهام معامله‌گران بورس تهران در حالی شاهد معاملات درون گروهی و کد به کد  در بازار ۲ نبودند که معاملاتی متعادل اما کم حجم به نسبت روزهای گذشته در اغلب نمادهای معاملاتی مشاهده شد.
همپای تداوم حمایت حقوقی‌ها از سهم‌های پیشرو بازار، صف‌کشی فروشندگان در مقابل خریداران سهام باعث شد تا در نهایت شاخص کل هم‌وزن در پایان معاملات امروز قرمزپوش شود.
شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران (تدپیکس) در پایان معاملات امروز سه شنبه 17 مهرماه 97 با افزایش 5662 واحدی به رقم 180 هزار و 847 واحد رسید.
شاخص کل هم ‌وزن اما با کاهش 200 واحدی عدد 29 هزار و 988 واحد را به نمایش گذاشت.
شاخص سهام آزاد شناور نیز با افزایش 5604 واحدی به رقم  194 هزار و 85 واحد دست یافت.
شاخص بازار اول اما در حالی با افزایش 4478 واحدی به رقم 136 هزار و 776 واحد دست یافت که شاخص بازار دوم با افزایش 9800 واحدی عدد  343 هزار و 150 واحد را به نمایش گذاشت.
امروز همچنین شاخص کل فرابورس (آیفکس) نیز با افزایش 49 واحدی بر روی رقم دو هزار و 30 واحد متوقف شد.
بر اساس این گزارش، امروز معاملات سهام در نماد معاملاتی شرکت‌های فولاد مبارکه با 542 واحد ، هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس با 515 واحد و ملی صنایع مس ایران با 301 واحد افزایش بیشترین تأثیرمثبت را بر برآورد شاخص کل بورس به نام خود ثبت کردند.
در مقابل، معاملات سهام در نماد معاملاتی شرکت‌های ایران خودرو با 34 واحد،بانک اقتصاد نوین با 23 واحد و آلومینیوم ایران با 18 واحد کاهش ، بیشترین تاثیرمنفی را در محاسبه این نماگر به دوش کشیدند.
ارزش کل معاملات امروز بورس تهران در حالی به بیش از یک هزار و 859 میلیارد تومان نمایش داده شد که ناشی از دست به دست شدن بیش از 5 میلیارد و 360 میلیون سهم  و اوراق مالی قابل معامله طی 264 هزار و 675 نوبت داد و ستد بود.
بازار به نظر می‌رسد، طی فردا چهارشنبه با معاملاتی متعادل اما در دامنه نوسان منفی قیمت‌ها نوسان کند.


برچسب ها: بورس ، تالار شیشه ای ، سهام
نام:
ایمیل:
* نظر: