کد خبر: ۶۶۸۸۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹
نور‌قلی‌پور مطرح کرد:
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: به عنوان عضوی از کمیسیون صنایع و معادن مجلس احساس نمی‌کنم که در خودروسازی سایپا نیاز به تغییر وجود دارد اما در این موضوع باید مجموعه‌ای دیگر تصمیم بگیرند.
مدیریت سایپا نیازی به تغییر ندارد / تثبیت مدیریت صنعت خودر را اصلاح می‌کند

رامین نور‌قلی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص احتمال تغییر مدیرعامل خودروسازی سایپا، اظهار داشت: در شرایط فعلی خود وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت در وضعیت انمتقالی قرار دارد و با توجه به این وضعیت تغییر مدیرعامل سایپا اقدام مورد نیازی نیست.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بهتر است خودروسازان عمده کشور استقلال نسبی داشته باشند هرچند از گذشته این رویه وجود داشته که قصد داشته باشند تغییراتی را اعمال کنند، گفت: تثبیت مدیریت‌ها در صنعت خودروسازی می‌تواند به اینکه روندها اصلاح شوند کمک کنند.

نماینده مردم کردکوی، ترکمن، بندرگز و گمیشان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه وضعیتی که در حال حاضر سایپا دارد بدتر از گذشته نیست، ادامه داد: برخی ایرادات کلی و مشکلات در زمینه تولید خودرو در خودروسازی‌های کشور وجود دارد و همواره بر رفع آنها تاکید داشته‌ایم.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در پایان، خاطرنشان کرد: به عنوان عضوی از کمیسیون صنایع و معادن مجلس احساس نمی‌کنم که در خودروسازی سایپا نیاز به تغییر وجود دارد اما در این موضوع باید مجموعه‌ای دیگر تصمیم بگیرند./
نام:
ایمیل:
* نظر: