کد خبر: ۶۶۸۹۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۱
نیویورک تایمز به نقل از یک مسئول ترک:
یک روزنامه آمریکایی به نقل از یک مسئول ترک در وزارت خارجه این کشور از کشته شدن و تکه تکه شدن جسد جمال خاشقجی با استفاده از یک اره خبر داد.
جسد «جمال خاشقجی» با اره تکه تکه شده است!
یک روزنامه آمریکایی به نقل از یک مسئول ترک در وزارت خارجه این کشور از کشته شدن و تکه تکه شدن جسد جمال خاشقجی با استفاده از یک اره خبر داد.
روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز، به نقل از یک مسئول ترک در وزارت خارجه این کشور گزارش داد که جمال خاشقجی روزنامه نگار و منتقد برجسته سعودی بعد از گذشت ۲ ساعت از ورودش به کنسولگری عربستان در استانبول کشته شده و جسدش با اره تکه تکه شده است.
این مسئول ترک تاکید کرد: دستور کشتن خاشقجی از بالاترین مقامات دفتر پادشاهی عربستان صادره شده و مسئولان امنیتی ترکیه کاملا معتقدند که خاشقجی در داخل کنسولگری عربستان کشته شده است.
 وی در ادامه افزود: عملیات کشتن خاشقجی بسیار سریع و پیچیده صورت گرفته و جسد وی با استفاده از اره بزرگی که برای همین کار به کنسولگری منتقل شده بود تکه تکه شد.
در همین رابطه رسانه‌های ترکیه بامداد امروز اسامی و تصاویر ۱۵ نفر از مسئولان سعودی را که در روز ناپدید شدن جمال خاشقجی روزنامه نگار سعودی به استانبول سفر کرده و وارد کنسولگری شدند، منتشر کردند.
منابع رسانه‌ای ترکیه اعلام کرد که این ۱۵ نفر متهم به شکنجه خاشقجی و قتل وی هستند.
خاشقجی که چهارشنبه گذشته برای انجام کار اداری مربوط به ازدواجش از آمریکا به ترکیه و کنسولگری عربستان در استانبول مراجعه کرده بود، ناپدید شد تا اینکه برخی مقامات ترکیه اخیرا خبر کشته شدن او را تائید کردند.
پلیس ترکیه شنبه شب گذشته اعلام کرد که منتقد سعودی به احتمال قوی در داخل کنسولگری عربستان در استانبول کشته و جسد وی با خودرو به بیرون از کنسوگری منتقل شده است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار