کد خبر: ۶۷۰۲۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴
رییس هیات‌مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی با هدف آگاهی از آخرین وضعیت و پیشرفت برنامه ها، صبح روز یکشنبه 22مهرماه در اداره کل مبادلات الکترونیک این بانک حضور یافت و با کارکنان آن از نزدیک دیدار و گفت وگو کرد.
بازدید مدیرعامل بانک کشاورزی از اداره کل مبادلات الکترونیک و خزانه داری

 به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی،روح اله خدارحمی در این دیدار سرزده با حضور در واحدهای مختلف این اداره کل از آخرین وضعیت سامانه های پایا،ساتنا،چکاوک،فروش اوراق مشارکت،خرید تضمینی گندم و .... مطلع شد.

وی به اهمیت مدیریت زمان در انجام امور و ضرورت کاهش زمان ارائه خدمات بانکی اشاره و تأکید کرد: ارتقا و بهبود وضعیت مبادلات الکترونیکی  همچنین به روز رسانی سامانه های مورد استفاده در این حوزه از دیگر مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

خدارحمی افزایش کیفیت،ارتقای موارد امنیتی و بهبود وضعیت انتشار و صدور اوراق بهادار به ویژه دسته چک را از دیگر موارد ضروری در این حوزه برشمرد.

وی در ادامه، ایجاد دلگرمی  بین کارکنان برای پیشبرد برنامه ها و دستیابی به اهداف سازمانی را ضروری دانست و خاطر نشان کرد: نیروهای رسمی و بخش خصوصی برای تحقق برنامه های بانک به موازات هم تلاش می کنند و تفکیک این دو گروه  از یکدیگر ناصواب است.
نام:
ایمیل:
* نظر: