کد خبر: ۶۷۰۵۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶
دکتر حسین سلیمی ریيس دانشگاه علامه طباطبايي در مراسم امضاي تفاهمنامه همکاري در راستاي حمايت از دانشجويان نيازمند از انگيزه بالاي بانک قرض الحسنه مهر ايران براي پشتيباني و کمك به جامعه دانشگاهي قدرداني كرد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، دکتر سلیمی ضمن تجليل از نگاه ويژه بانک قرض الحسنه مهر ايران به آموزش عالي و جامعه دانشجويان بيان داشت: در کشور ما به رفاه دانشجويان، اساتيد، اعضاي هيات علمي و كاركنان دانشگاه ها اهميت ويژه اي داده مي شود و مسئوليت هاي اجتماعي كه در اين دانشگاه ها وجود دارد نسبت به بسياري از كشور ها همه جانبه تر است.
وی درباره نگرش مدیران بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای حمايت از دانشجويان بيان داشت: در اين بانک، نگاه ويژه تري به انسان هاي دانش پژوه وجود دارد که براي جامعه فرهنگي و دانشگاهي باعث افتخار است.
دکتر سلیمی ادامه داد: بانک قرض الحسنه مهر ایران با توجه به امکانات و توانمندی هاي خود، ظرفيت لازم براي پشتيباني، کمك و حمايت از جامعه دانشگاهي را دارد و با پرداخت تسهيلات قرض الحسنه مي تواند بخشي از مشكلات دانشجويان را رفع كند.
رییس دانشگاه علامه طباطبایی با اشاره به اقدامات موثر بانک قرض الحسنه مهر ايران براي توانمندسازي نيازمندان جامعه بيان داشت: در شرايطي که بسياري از نهاد هاي مالي به دنبال سوداگري و کسب سود هستند بانکي وجود دارد كه دغدغه مسئوليت هاي اجتماعي را به دوش مي كشد و كساني كه به دنبال ديدگاه هاي مالي هستند با عملكرد اين بانك متحول شده اند.
دکتر سلیمی تصریح کرد: این بانک با قوت و انگيزه بيشتري نسبت به ساير موسسات پولي و مالي وارد عمل شده است تا با طرح هايي که براي بهبود معيشت و تامين هزينه هاي دانشجويان دارد به جامعه دانشگاهي و فرهيخته كشور كمك كند.
وی ادامه داد: بر اساس این تفاهمنامه قشر وسیعی از دانشجويان ما تحت حمايت خدمات بانک قرض الحسنه مهر ايران قرار مي گيرند و مي توانند مشکلات مالي خود را حل کنند.
رییس دانشگاه علامه طباطبایی با اشاره به وضعيت اقتصادي کشور بيان داشت: در شرايط مالي فعلي و تحولاتي که در جامعه صورت گرفته است بخشي از دانشجويان، اساتيد، اعضاي هيات علمي و کارکنان ما به پشتيباني هاي مالي نيازمند شده اند.
وی افزود: این اقدام بانک قرض الحسنه مهر ایران به رفع مشکلات مالی دانشگاهيان به ويژه دانشجويان و فرهيختگان کمک خواهد كرد.
دکتر سلیمی در رابطه با پتانسیل های علمي دانشگاه علامه طباطبايي بيان داشت: اين دانشگاه در برخي از زمينه ها مخصوصاً در حوزه هاي پولي، مالي و حقوقي قطب علمي کشور به شمار مي آيد و حاضر هستيم تا در راستاي هم افزايي با بانک قرض الحسنه مهر ايران به آن کمك كنيم.

نام:
ایمیل:
* نظر: