کد خبر: ۶۷۰۸۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰
آیت‌الله کاظم صدیقی جایگزین شد
آیت‌الله کاظم صدیقی جایگزین، آیت‌الله احمد جنتی در ستاد امر به معرف و نهی از منکر شد و امروز با حضور در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر ضمن تقدیر از از زحمات بی‌دریغ آیت‌الله جنتی، گفت: آیت‌الله جنتی یک عنصر مقاومِ نستوه و به روز است که در این سن و سال به همه ابعاد انقلاب و جامعه توجه کافی داشته و سمت های بزرگی بر دوش ایشان بوده است.
آیت الله جنتی استعفا داد
آیت‌الله کاظم صدیقی جایگزین آیت‌الله جنتی در ریاست ستاد امر به معروف و نهی از منکر شد.
آیت‌الله صدیقی امروز با حضور در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر ضمن تقدیر از از زحمات بی‌دریغ آیت‌الله جنتی، گفت: آیت‌الله جنتی یک عنصر مقاومِ نستوه و به روز است که در این سن و سال به همه ابعاد انقلاب و جامعه توجه کافی داشته و سمت های بزرگی بر دوش ایشان بوده و یکی از حسنات ایشان نیز همین ستاد امر به معروف و نهی از منکر است که نهایتاً قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر محقق شده است.
گفتنی است آیت الله جنتی چندی قبل از این سمت استفا داده بود. در همین حال چند روز قبل شایعه کناره گیری آیت الله جنتی از شورای نگهبان هم منتشر شده بود که به نقل از منابع موثق مدام تکرار می‌شد و در کمتر از ساعتی بارها بازنشر شده بود.
برخی سایت‌های خبری و بسیاری دیگر از کانال های تلگرامی پرمخاطب شایعه کناره گیری آیت الله احمد جنتی را منتشر کرده بودند و نوشته بودند ایشان در نامه ای خواهان کناره گیری از این مسئولیت شده بودند حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد که به تازگی جانشین آیت الله در پست امامت موقت جمعه تهران شده است، این مسئولیت را بر عهده می گیرد، سخنگوی شورای نگهبان این خبر را تکذیب کرد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار