کد خبر: ۶۷۰۹۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۴
ایران ما با وجود طبیعت بکر و زیبا و اقلیم چهار فصل از پتانسیل بالایی در زمینه گردشگری برخوردار می باشد.
آغاز به کار نخستین نمایشگاه بین المللی آفرود، کمپینگ، ماجراجویی و صنایع وابسته

ایران ما با وجود طبیعت بکر و زیبا و اقلیم چهار فصل از پتانسیل بالایی در زمینه گردشگری برخوردار می باشد. در این راستا شرکت نمایشگاهی خورشید، با توجه به جمعیت جوان کشور و لزوم ترویج شور و نشاط در اقشار مختلف جامعه و پتانسیل بالای صنعت گردشگری با حمایت سازمان گردشگری و میراث فرهنگی کشور و سازمان توسعه تجارت اولین نمایشگاه تخصصی آفرود، کمپینگ، اتو کمپینگ، ماجراجویی و صنایع وابسته را با هدف ارتقاع و توسعه این صنعت در محل سالن های نمایشگاهی برج میلاد آغاز به کار کرد.

نگار پیله ور دبیر بین الملل نخستین نمایشگاه بین المللی آفرود، کمپینگ، ماجراجویی و صنایع وابسته در ادامه تصریح کرد:  بطور کلی این نمایشگاه با محوریت طبیعت گردی و ماجراجویی در سه حوزه تفریحات زمینی شامل: خدمات و تجهیزات مربوط به آفرود، کمپینگ، اتو کمپینگ، کوهنوردی، دوچرخه سواری و ..... ، تفریحات هوایی شامل: خدمات و تجهیزات هواپیماهای تفریحی سبک، پاراگلایدر، پاراسل، بالن، کایت و ..... ، تفریحات آبی شامل: خدمات و تجهیزات قایق های تفریحی، جت اسکی، پدل برد، فلایبرد، لوازم و تجهیزات غواصی و ... آغاز به کار کرد.
وی افزود: در این بین شرکت های ارائه دهنده خدمات تورهای گردشگری و طبیعت گردی و کلوب های تفریحی و ماجراجویی حضور دارند. همچنین در جهت ارتقا سطح فرهنگی نمایشگاه با همکاری شرکت سهامی برج میلاد تهران کارگاههای متنوع آموزشی با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ سفر و چگونگی رفتار با طبیعت و موارد در این زمینه در نظر گرفته شده است.

وی افزود: نمایندگی‌های رسمی شرکت‌های خارجی نیز در این نمایشگاه حضور دارند که از کشور‌هایی همچون سوئد دانمارک، چین و مالزی هستند و به طور کلی ۵۰ غرفه در مساحت ۳ هزار متر مربعی در برج میلاد برای نمایندگی‌های داخلی و خارجی در نظر گرفته شده است.

پیله ور گفت: اکثر بازدیدکنندگان از نمایشگاه افراد علاقه‌مند به سفر و ماجراجویی هستند که میانگین سنی ۲۵ تا ۳۵ سال خواهند داشت که امیدواریم خدمات خوبی را در زمینه تفریحات و گردشگری به این علاقه‌مندان ارائه دهیم.
وی  با اشاره به اینکه بازدید از این نمایشگاه برای عموم آزاد و رایگان است، افزود: علاقه‌مندان از ساعت ۱۱ تا ۲۰ طی روزهای ۲۳ تا ۲۷ مهر برای بازدید از این نمایشگاه در برج میلاد اقدام کنند.
برچسب ها: گردشگری ، نمایشگاه ، آفرود
نام:
ایمیل:
* نظر: