کد خبر: ۶۷۱۰۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰
توافقنامه ای فیمابین شرکت دادورزی سداد به نمایندگی اقای مهدی فقیهی، عضو هیات مدیره و اقای مقداد محمدی معاون کسب و کار از یک سو و مدیرعامل بزرگترین اپراتور کیف پول قاره افریقا ، هولدینگ جامبوپی از سوی دیگر امضا گردید.


 پیرو سفر معاون علمی و فناوری رییس جمهور به افریقا با همراهی شرکتهای دانش بنیان و فناور و هیات بلند پایه ای از سازمانها و دستگاه های ذیربط جهت توسعه ی همکاری های فرامنطقه ای ، در نشست شرکتهای دانش بنیان که در محل سفارت ایران در کنیا با حضور اقای دکتر ستاری برگزار شد، توافقنامه ای فیمابین شرکت دادورزی سداد به نمایندگی اقای مهدی فقیهی، عضو هیات مدیره  و اقای مقداد محمدی معاون کسب و کار از یک سو و مدیرعامل بزرگترین اپراتور کیف پول قاره افریقا ، هولدینگ جامبوپی از سوی دیگر امضا گردید.
این توافقنامه جهت توسعه کسب و کارهای خدماتی شبکه اجتماعی پرداختی در منطقه شرق و جنوب شرقی افریقا و تعاملات دو هولدینگ در توسعه خدمات کیف پول الکترونیکی در  بستر شبکه اجتماعی فیمابین دو هولدینگ امضا گردید.
لازم به ذکر است فناوری بومی جهت خدمات شبکه اجتماعی پرداخت به نام "بله" توسط هولدینگ سداد به طور کاملا بومی پیاده سازی گردیده که به عنوان زیرساخت توسعه ای در این توافقنامه مورد استفاده قرار میگیرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: