کد خبر: ۶۷۱۳۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۱
هشدار رئیس اتحادیه درخصوص خرید طلای خام
رئیس اتحادیه طلا و جواهر توضیحاتی درباره ساعات مناسب در روز برای خرید طلا و سکه مطرح کرد و به مردم توصیه کرد از خریدهای هیجانی در بازار طلا بخصوص طلای خام و آبشده پرهیز کنند.
کدام ساعت از روز طلا بخریم؟
رئیس اتحادیه طلا و جواهر توضیحاتی درباره ساعات مناسب در روز برای خرید طلا و سکه مطرح کرد و به مردم توصیه کرد از خریدهای هیجانی در بازار طلا بخصوص طلای خام و آبشده پرهیز کنند.
آیت محمد ولی با تأکید براینکه برخی رسانه ها به اشتباه به نقل از بنده اعلام کرده اند که ساعت 12 تا 4 بعد از ظهر مناسب ترین زمان برای خرید طلا و سکه است، اظهار داشت: معمولاً طلا فروشی ها صبح از ساعت 10 مغازه های خود را باز می کنند و نهایت تا 12-یک پاسخگوی مشتریان هستند.
وی افزود: البته در این کسادی بازار، صبح تا ظهر هیچ خبری از مشتری نیست و به همین دلیل هم طلافروشی ها از 12 تا 4 بعد از ظهر تعطیل هستند چراکه مشتری در بازار نیست.
به گفته رئیس اتحادیه طلا و جواهر، معمولاً طلافروشی ها از ساعت 4 بعد از ظهر تا 9 شب باز هستند؛ بنابراین مردم در این ساعت ها بیشتر می توانند خرید داشته باشند.
محمد ولی تاکید کرد که از صبح تا بعد از ظهر طلا فروشی ها یا تعطیل هستند یا نیمه تعطیل؛ بنابراین در این ساعت ها حتی اگر مردم بخواهند هم نمی توانند خرید داشته باشند.
رئیس اتحادیه طلا بار دیگر از بی رونقی بازار مصنوعات طلا سخن گفت و ادامه داد: فعلاً تقاضا در بازار برای طلای خام و سکه است که معلوم نیست سرنوشت افراد ناآشنا در این بازار چه خواهد شد.
رئیس اتحادیه طلا و جواهر به مردم توصیه کرد از خریدهای هیجانی در بازار طلا بخصوص طلای خام و آبشده پرهیز کنند.
آیت محمد ولی  در خصوص وضعیت خرید و فروش سکه و طلا در بازار آزاد،‌ اظهار داشت: خرید و فروش در بازار انجام می شود ولی نه به آن شکل که چشم گیر باشد.
وی با بیان اینکه تب خرید سکه فروکش کرده است، افزود: مردم اما باید هوشیار باشند و از خریدهای هیجانی در بازار طلا بخصوص طلای خام و آبشده پرهیز کنند.
رئیس اتحادیه طلا به مردم توصیه کرد در صورتی که قصد سرمایه گذاری دارند به سراغ خرید مصنوعات طلا بروند و اگر اطلاعات کافی ندارند وارد خرید طلای خام نشوند.
محمد ولی با بیان اینکه سود خرید طلای خام برای کسانی است که سالهاست در این کار هستند و آگاهی کافی را دارند، تصریح کرد: اما عده ای از مردم که اطلاعات کافی در این حوزه ندارند به نیت سود بیشتر وارد این بازار می شوند ولی از آنجایی که سود این بخش منطقی نیست، گاها با ضرر و زیان مواجه می شوند.



نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار