کد خبر: ۶۷۱۹۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۷
افزایش 1 تا 3 میلیون تومانی قیمت مدل های پرفروش
گزارش امروز بازار خودرو حکایت از افزایش ۲ میلیون تومانی قیمت پژو پارس در بازار را دارد. بسیاری از این موج تاره افزایش قیمت خودرو به عنوان پیش زمینه ای برای اعلام میزان رسمی افزایش قیمت در هفته آینده آن گونه که معاون وزیر صنعت خبر داده یاد کنند.
استارت دوباره برای گران شدن خودروهای داخلی + جدول
گزارش امروز بازار خودرو حکایت از افزایش ۲ میلیون تومانی قیمت پژو پارس در بازار را دارد. بسیاری از این موج تاره افزایش قیمت خودرو به عنوان پیش زمینه ای برای اعلام میزان رسمی افزایش قیمت در هفته آینده آن گونه که معاون وزیر صنعت  خبر داده یاد کنند.
در معاملات امروز خرید و فروش خودرو پراید 111 با افزایش 1 میلیون تومانی با قیمت 36 میلیون تومان،  پژو پارس با افزایش 2میلیون و 500 هزار تومان با قیمت 67 میلیون تومان، پژو206 تیپ 5 با قیمت 68 میلیون تومان و سمندال‌ایکس با افزایش یک میلیون تومانی با قیمت 53میلیون تومان فروخته می‌شود.
پژو207 اتوماتیک با قیمت 104 میلیون تومان، پژو206 تیپ 2 با قیمت 59 میلیون تومان، پژو405 GLX با قیمت 49 میلیون و 500 هزار تومان و پژو206 صندوق‌دار با قیمت 69 میلیون تومان مورد معامله قرار می‌گیرد.
در همین راستا امروز معاون مدیرعامل در بازاریابی و فروش ایران خودرو از اجرای طرح پیش فروش جدید محصولات این شرکت از روز یکشنبه ۲۹ مهرماه خبر داد تا بسیاری امیدوار شوند این پیش فروش بتواند موج دوباره گران شدن قیمت خودرو را مهار کند.
در طرح جدید که در روز 29 مهرماه اجرا می شود، شرایط ثبت نام برای متقاضیانی که درطرح قبل موفق به ثبت نام نشده اند فراهم شده است.   
معاون مدیرعامل در بازاریابی و فروش شرکت ایران خودرو به مشتریان مژده داد برنامه ریزی برای اجرای طرح پیش فروش جدید با هدف تامین نیاز مصرف کنندگان واقعی خودرو انجام شده که از ساعت 10 صبح روز یکشنبه 29 مهرماه اجرا خواهد شد.
گفتنی است، در طرح پیش فروش جدید تمامی محدودیت های پیش فروش قبل از جمله عدم امکان ثبت نام برای مشتریان حقوقی، خودرو اولی ها، داشتن گواهینامه در زمان ثبت نام و عدم خرید محصولات ایران خودرو طی 18 ماهه گذشته اعمال می شود و ثبت نام در این روش فروش با توجه به محدودیت ظرفیت در طول یک روز انجام خواهد شد.
قیمت خودروهای داخلی در بازار امروز به‌شرح زیر است:
استارت دوباره برای گران شدن خودروهای داخلی + جدول

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار