کد خبر: ۶۷۲۵۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳
در دیدار رئیس کل سازمان منطقه آزاد تجاری – صنعتی و رئیس شرکت سرمایه گذاری شموخ کشور عمان با مدیرعامل بیمه آرمان، بر انجام سرمایه گذاری های مشترک و همکاری های دوجانبه تأکید شد.
ابزار تمایل منطقه آزاد تجاری عمان به سرمایه گذاریهای مشترک با بیمه آرمان

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه آرمان، هلال حمد الحسنی رئیس کل سازمان منطقه آزاد تجاری- صنعتی و رئیس شرکت سرمایه گذاری شموخ عمان با هدف ایجاد زمینه های همکاری و سرمایه گذاری های مشترک با شرکت بیمه آرمان، با علیرضا بیانیان مدیرعامل این شرکت دیدار کرد.
او با ابراز خرسندی از این دیدار و حضور در مجموعه بیمه آرمان، از آمادگی سازمان و شرکت متبوع خود برای تأسیس شرکتی جهت سرمایه­گذاری های مشترک در حوزه های مختلف بین دو کشور عمان و ایران خبر داد.
علیرضا بیانیان نیز ضمن استقبال از این پیشنهاد و رویکرد این سازمان در همکاری و سرمایه گذاری های مشترک با بیمه آرمان، با اشاره به همکاری ها و مبادلات تجاری دیرینه بین دو کشور دوست ایران و عمان، ابراز امیدواری کرد که در شرایط فعلی کشور و منطقه، زمینه همکاری های مشترک فراهم شود و بیمه آرمان بتواند مناسبات و تبادلات تجاری و اقتصادی خوبی با این سازمان داشته باشد.
در جریان این دیدار، طرفین برای همکاری­های دوجانبه و سرمایه گذاری­های مشترک در حوزه­های مختلف تجاری- اقتصادی از جمله مسائل بیمه ای اعلام آمادگی کردند و مقرر شد متعاقباً ساز و کار و نحوۀ همکاری­های مشترک به لحاظ مقررات و قوانین بررسی و پس از اخذ مجوزهای لازم در صورت لزوم عملیاتی شود.
گفته می­شود که در بین کشورهای حوزه خلیج فارس، عمان بیشترین مناسبات و تبادلات اقتصادی و سرمایه گذاری را با کشورهای دنیا دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر: