کد خبر: ۶۷۲۹۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲
در بانک قرض الحسنه مهرایران انجام شد
مدیریت شعب بانک قرض الحسنه مهرایران در استان خراسان رضوی به منظور ايفاي مسئوليت هاي اجتماعي و مناسب سازي خدمات بانکي، سامانه خدمات بانکي ويژه نابينايان و کم بينايان را در شعبه مركزي شهر مشهد راه اندازي كرد.
راه اندازی سامانه خدمات بانکی نابینایان در مديريت شعب استان خراسان رضوي

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، سامانه خدمات بانکی نابینايان با هدف افزايش رضايتمندي مشتريان نابينا و سهولت بهره‌مندي اين قشر از خدمات بانکداري الکترونيك، در شعبه مركزي استان خراسان رضوي بانك قرض الحسنه مهرايران راه اندازي شد و در شعب سراسر كشور در حال توسعه است.
استفاده آسان از امکانات، تجهیزات و خدمات بانکی بدون نیاز به حضور همراه از جمله اهداف راه اندازی اين سامانه براي نابينايان است.
بدین ترتیب روشندلان می توانند در مراجعه های خود به شعبي که اين سامانه در آن راه اندازي مي شود، بدون هيچ محدوديتي به انجام عمليات بانکي خود پردازند.
شایان ذکر است، طبق آخرین غربالگری‌های به عمل آمده در کشور، قائم‎مقام انجمن نابينايان، از وجود ۱۱۵ هزار نابينا و ۶۰۰ تا ۷۰۰ هزار نفر کم بينا يا دچار اختلال بينايي در کشور خبرداد. اين در حالي است كه نابينايان، تحصيل كرده‌ترين افراد در ميان معلولان به شمار مي‌روند به نحوي كه تعداد نابينايان دانشگاهي در كشور بالغ بر پنج هزار نفر مي باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر: