کد خبر: ۶۷۳۵۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۵
مدیران عامل شرکت ملی پست و پست بانک ایران بر ارائه خدمات مشترک در راستای تحقق ایران دیجیتال در نشست مشترک همکاری تاکید نمودند.
تاکید مدیران عامل پست و پست بانک بر ارائه خدمات مشترک درراستای تحقق ایران دیجیتال

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران: در نشست مذکور دکتر فرحی مدیرعامل این بانک اظهارداشت: همکاری شرکت ملی پست و پست بانک در ارائه خدمات نوین بویژه درخصوص تجارت الکترونیک می‌تواند بسیار مفید باشد.
وی با اشاره به تجمع نقاط تماس شرکت ملی پست و پست بانک و ایجاد ظرفیت ارتباطی مردم در اقصی نقاط کشور افزود: سرمایه‌گذاری و ارائه خدمات مشترک می‌تواند به توسعه هر دو شرکت کمک بسیار زیادی کند و درحال حاضر زیرساخت‌های پست بانک آماده شده است. بطوریکه درحال حاضر تراکنش‌های ناموفق آن به صفر رسیده است. 
فرحی گفت: شرکت ملی پست می‌تواند تمامی مبادلات پست بانک را در شهرها و روستاها برعهده بگیرد و با توجه به سیاست‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای تحقق ایران دیجیتال و کاهش شکاف دیجیتال بین شهرها و روستاها، همکاری‌های مشترک می تواند نقش مؤثری داشته باشد. 
مهندس نعمتی مدیرعامل شرکت ملی پست نیز در این نشست گفت: این شرکت در سراسر کشور سیستم حمل و نقل و پیک دارد و آماده است با تضمین، خدمات مورد نیاز پست بانک را ارائه کند.
وی اظهار داشت: در حوزه سیستم مالی تبادلات بین المللی پست بانک می‌تواند کمک مؤثری به پست کند و پیشنهاد می‌کنم در این خصوص کمیته مشترکی تشکیل شود.
نعمتی تأکید کرد: توزیع دسته‌چک شرکت‌ها، POSها و سایر مواردی که پست بانک در نظر دارد را می‌توانیم در همه نقاط کشور اعم از شهرها و روستاها انجام دهیم.
مدیرعامل شرکت پست، تعریف خدمات مشترک می‌تواند بازدهی مناسبی داشته و خدمات نوین و به روز را به همه مردم کشور ارائه کند. 
وی تصریح کرد: از سال‌های گذشته تاکنون کارکنان پست و پست‌بانک همواره خود را با هم یکی می‌دانند و این حس خوب و همکاری، سرمایه‌گذاری برای دو شرکت است.

نام:
ایمیل:
* نظر: