کد خبر: ۶۷۵۶۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۲
رای اعتماد نمایندگان به وزرای اقتصاد، کار، راه و صنعت
رضا رحمانی با ۲۰۳ رای موافق، ۴۹ رای مخالف و ۱۳ رای ممتنع، فرهاد دژپسند با ۲۰۰ رای موافق، ۵۰ رای مخالف و ۱۵ رای ممتنع، محمد شریعتمداری با ۱۹۶ رای موافق، ۶۳ رای مخالف و ۵ رای ممتنع و محمد اسلامی با ۱۵۱رای موافق، ۹۸ رای مخالف و ۸ رای ممتنع، رأی موافق نمایندگان را کسب کردند.
مجلس به چهار وزیر پیشنهادی رای اعتماد داد
نمایندگان مجلس به چهار وزیر اقتصاد، کار، راه و صنعت رای اعتماد دادند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در دو نوبت جلسه علنی روز شنبه پس از بررسی صلاحیت چهار وزیر پیشنهادی دولت به رحمانی، شریعتمداری، اسلامی و دژپسند رای اعتماد دادند.
با اعلام نتایج آرا مشخص شد نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ۲۰۰ رای موافق صلاحیت فرهاد دژپسند را به عنوان وزیر امور اقتصادی و دارایی تایید کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نوبت بعدازظهر امروز (شنبه) جلسه علنی قوه مقننه، فرهاد دژپسند وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی را با ۲۰۰ رای موافق، ۵۰ رای مخالف و ۱۵ رای ممتنع از مجموع ۲۶۵ نماینده حاضر در جلسه به عنوان وزیر امور اقتصادی و دارایی انتخاب کردند.
هم چنین نمایندگان مجلس شورای اسلامی محمد شریعتمداری را به عنوان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی انتخاب کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نوبت بعدازظهر امروز (شنبه) جلسه علنی قوه مقننه، محمد شریعتمداری وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی را با ۱۹۶ رای موافق، ۶۳ رای مخالف و  ۵ رای ممتنع از مجموع ۲۶۴ نماینده حاضر در جلسه به عنوان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی انتخاب کردند.
نمایندگان مجلس همچنین به رضا رحمانی به عنوان وزیر صنعت رای دادند.
نمایندگان مجلس همچنین در جریان بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت با ۲۰۳ رای موافق، ۴۹ رای مخالف و ۱۳ رای ممتنع از مجموع ۲۶۵ رای ماخوذه به رضا رحمانی به عنوان وزیر صنعت رای اعتماد دادند.
همچنین محمد اسلامی با کسب رای اعتماد از مجلس وزیر راه و شهرسازی شد.
نمایندگان مجلس بعد از بررسی صلاحیت ۴ وزیر پیشنهادی در دو شیفت ظهر و شب امروز (شنبه) با ۱۵۱ رای موافق و ۹۸ رای مخالف و ۸ رای ممتنع از مجموع ۲۶۴ نماینده حاضر در مجلس به اسلامی برای وزارت راه و شهرسازی رای اعتماد دادند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار