کد خبر: ۶۷۵۷۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۹
دیروز در دیدار پرسپولیس و سایپا اتفاقاتی رخ داد که به ندرت در زمین فوتبال شاهد آن هستیم. درگیری فیزیکی میان بازیکنان درون زمین و البته دخالت علی دایی باعث شد حواشی زیادی در پایان یک بازی معمولی ببینیم.
ماجرای درگیری دایی و پرسپولیسی ها چه بود؟
در دیدار پرسپولیس و سایپا اتفاقات و حاشیه‌هایی رخ داد که کمتر در فوتبال شاهد آن هستیم.
دیروز (شنبه) در دیدار پرسپولیس و سایپا اتفاقاتی رخ داد که به ندرت در زمین فوتبال شاهد آن هستیم. درگیری فیزیکی میان بازیکنان درون زمین و البته دخالت علی دایی باعث شد حواشی زیادی در پایان یک بازی معمولی ببینیم. حاشیه‌هایی که شاید اگر دخالت نیروی انتظامی نبود، اتفاقات بدتری برای افراد حاضر در آن می‌افتد اما داستان دقیقا از کجا شروع شد؟
پرسپولیسی‌ها در دقیقه ۱۵ بازی توسط کمال کامیابی‌نیا  که با یک شوت زیبا دروازه حریف را هدف قرار داده بود به گل رسیدند و در ادامه شاهد بازی آرام و تقریبا بدون درگیری از هر دو تیم بودیم. البته گاه گاهی روی برخی از صحنه‌ها کادر فنی سایپا اعتراضاتی به داوری داشت که همین موضوع باعث شد محمد دایی اواسط نیمه دوم از روی نیمکت اخراج شود. بازی با نتیجه‌ یک بر صفر به سود پرسپولیس ادامه داشت تا این‌که محمدرضا سلیمانی که در دقیقه ۷۴ وارد زمین شده بود در دقیقه ۸۷ دروازه‌ پرسپولیس را باز کرد و قرمزپوشان تهرانی بازی برده را با مساوی عوض کردند. درگیری‌ها از همین جا شروع شد.
سلیمانی، گلزن تیم سایپا پس از به ثمر رساندن گل به سمت هواداران پرسپولیس رفت و با تعدادی از بازیکنان هم تیمی‌اش شروع به خوشحالی کرد. رفتاری که به مذاق هواداران پرسپولیس و البته نیمکت نشینان این تیم خوش نیامد. البته در آن سو نیمکت نشیان سایپا هم حرکات و رفتارهای خارج از عرف از خود به نمایش گذاشتند، به طوری که حتی برخی از آنها دقیقا تا نیمکت پرسپولیس آمدند و خوشحالی کردند.
درست زمانی که بازیکن سایپا از گل زده خود خوشحال بود، یکی دو بازیکن پرسپولیس به سمت او رفتند و نسبت به حرکاتی که مقابل هواداران‌شان انجام داده بود اعتراض کردند. همین اعتراض حمیدرضا طاهرخانی به محمدرضا سلیمانی بازیکن سایپا کافی بود تا درگیری لفظی در زمین شکل بگیرد و در ادامه‌ با دخالت صادق بارانی و همین طور شجاع خلیل زاده درگیری لفظی شدت پیدا کند.
پس از به صدا در آمدن سوت پایانی بازی، رادوشوویچ که از اتفاقات به وجود آمده و فحاشی‌ها بسیار عصبانی بود به سمت بازیکن جوان سایپا حمله‌ور شد و او را بازخواست کرد که چرا مقابل هواداران پرسپولیس خوشحالی کرده است؟ همین اتفاق در ادامه به درگیری فیزیکی دو طرف تبدیل شد و با دخالت برخی از بازیکنان دو تیم این درگیری شدت پیدا کرد. البته نیروی انتظامی با حضور به موقع اجازه نداد تا اوضاع بدتر شود اما زمانی که بازیکنان به سمت راهروهای منتهی به رختکن حرکت کردند، این درگیری دوباره شروع شد و رادوشوویچ به سمت بازیکنان سایپا حمله‌ور شد.
علی دایی هم که این صحنه را دیده بود، بسیار عصبانی شد و به سمت دروازه‌بان پرسپولیس رفت تا به نوعی در این درگیری فیزیکی شرکت کند. البته به محض این که دایی به رادوشوویچ نزدیک شد، یگان ویژه‌ و نیروهای مستقر در راهرو اجازه ندادند که درگیری دایی و رادوشوویچ به درگیری فیزیکی ختم شود.
این درگیری و دعوا با دخالت نیروی انتظامی و هدایت بازیکنان به رختکن به پایان رسید اما به نظر می‌رسد کماکان اختلافاتی میان بازیکنان دو تیم وجود داشته باشد، چرا که پس از این که پرسپولیسی‌ها قصد داشتند رختکن تیم‌شان را به سمت اتوبوس ترک کنند، باز هم در صحبت‌هایی از رفتار بازیکنان سایپا گله‌مند بودند و ادامه این دعواها به فضای مجازی کشیده شد و برخی از بازیکنان دو تیم در صفحات شخصی خود هم به اتفاقات بازی سایپا و پرسپولیس واکنش نشان دادند.
منبع: ایسنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار