کد خبر: ۶۷۶۱۲
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲
بلیت‌های فینال الکترونیکی فروخته می‌شود
تمامی بلیت های فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ در بازی برگشت پرسپولیس و کاشیما انتلرز ژاپن به صورت الکترونیکی ‏فروخته می‌شود و هیچ بلیتی در ورزشگاه فروخته نخواهد شد.‏
اعلام نحوه خرید و قیمت بلیت بازی پرسپولیس و کاشیماآنتلرز
تمامی بلیت های فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ در بازی برگشت پرسپولیس و کاشیما انتلرز ژاپن به صورت الکترونیکی ‏فروخته می‌شود و هیچ بلیتی در ورزشگاه فروخته نخواهد شد.‏
به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ فوتبال ایران، امروز در فدراسیون فوتبال نشست ویژه‌ای برگزار شد.‏
در این جلسه در مورد شیوه بلیت فروشی مسابقه دو تیم پرسپولیس و کاشیما انتلرز ژاپن بحث و گفت و گو شد و مقرر گردید ‏تمامی بلیت های این مسابقه به صورت الکترونیکی فروخته شود و هیچ گونه بلیت کاغذی و فیزیکی در روز مسابقه در ‏ورزشگاه به فروش نرسد. ‏
بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ روز ۱۹ آبان در ورزشگاه آزادی برگزار می شود. دیدار رفت  دو تیم در ژاپن ‏روز ۱۲ آبان است.‏
دیدا رنخست فینال لیگ قهرمانان آسیا قرار است روز شنبه 12 آبان به میزبانی ورزشگاه کاشیما برگزار شود. بر همین اساس قیمت های در نظر گرفته شده برای این بازی از 2600 تا 6000  ین ژاپن (104 هزار تومان تا 240 هزار تومان )  است. قیمت بلیت بازی برگشت هنوز مشخص نشده اما پیش بینی می شود از 10 تا 50 هزار تومان برای مناطق مختلف استادیوم متغیر باشد. البته بلیت بازی نیمه نهایی بین پرسپولیس و السد در بازار سیاه تا 1 میلیون تومان هم به فروش رسید.
در همین رابطه مدیر ورزشگاه آزادی با اشاره به این‌که هیچ مشکلی برای برگزاری فینال لیگ قهرمانی آسیا بین پرسپولیس و کاشیمای ژاپن در آزادی وجود ندارد، گفت‌: تا ۱۵ آبان‌ماه تمام ایرادات ورزشگاه آزادی برطرف خواهد شد.
فرهاد نیکوخصال در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت ورزشگاه آزادی برای برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا که ۱۹ آبان‌ماه بین پرسپولیس و کاشیمای ژاپن برگزار خواهد شد، اظهارکرد: خوشبختانه با مساعدت وزیر ورزش و جوانان اعتبارات لازم که مبلغی بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان و شاید بیشتر باشد تامین اعتبار شده و هیچ مشکلی از نظر مالی برای برطرف کردن ایرادات ورزشگاه آزادی که از سوی AFC و فدراسیون فوتبال اعلام شده بود، وجود ندارد.
وی گفت: علی‌رغم تمام مشکلات اقتصادی که کشور گریبانگیر آن است، اعتبارات به موقع از سوی وزارت ورزش تامین شده و نگرانی برای مرتفع کردن ایرادات وارده و آماده‌سازی ورزشگاه آزادی تا ۱۹ آبان که فینال لیگ قهرمانان آسیا برگزار می‌شود، نداریم.
مدیر ورزشگاه آزادی خاطرنشان کرد: ۶۷ ایراد از سوی نماینده AFC و همچنین فدراسیون فوتبال اعلام شده بود که برخی از آنها مربوط به زیرساخت‌ها و گیت‌ها و برخی دیگر ایرادات جزیی بود که البته بعضی از ایرادات مرتفع شده و برخی دیگر در حال مرتفع شدن است.
نیکوخصال اضافه کرد: چون نمایندگان AFC چهارده آبان‌ برای کنترل و نظارت ورزشگاه آزادی به ایران می‌آیند ما تا ۱۵ آبان‌ماه باید ایرادات را مرتفع کنیم. البته سعی داریم همزمان با بازدید نمایندگان AFC کل ایرادات را مرتفع کنیم و شرایط خوبی را برای میزبانی این رقابت‌ها فراهم کنیم. به هر صورت ما کاملا برای برگزاری فینال آماده هستیم و برنامه‌ریزی خوبی در این زمینه صورت گرفته است.
مدیر ورزشگاه آزادی افزود: البته در بین ایرادات وارده شده برخی ایرادات از جمله تونل ورزشکاران در دستور کار AFC نبود که ما سعی کردیم این بخش را نیز بهسازی کنیم. البته ما خود قبل از این که نمایندگان AFC بخواهند ایرادات ورزشگاه آزادی را به ما گوشزد کنند، سعی داشتیم در فرصت زمانی مناسب ایرادات را مرتفع کنیم اما با محدودیت زمانی که نمایندگان AFC برای این منظور مشخص کردند، مجبور شدیم این کار را به صورت فشرده و در مدت زمان کوتاه انجام دهیم.
نیکوخصال هم‌چنین درباره‌ی بلیت‌فروشی بازی فینال اظهارکرد: بلیت‌فروشی به صورت الکترونیکی و صد درصد ظرفیت ورزشگاه آزادی انجام خواهد شد و هیچ بلیتی در روز مسابقه به فروش نخواهد رسید. همچنین شماره‌گذاری صندلی‌ها، فرم و مدل آن نیز نهایی شده و از امروز یکشنبه ۶ آبان‌ماه شماره‌گذاری صندلی‌ها، ردیف و تونل‌ها شروع می‌شود.
مدیر ورزشگاه آزادی همچنین در خصوص وضعیت گیت‌های ورزشگاه آزادی خاطر نشان کرد: امروز با مسئولین ذیربط جلسه‌ای در این زمینه خواهیم داشت که گیت‌ها در کدام قسمت از ورزشگاه آزادی نصب و فیبرنوری برای گیت‌ها تعبیه شود. امروز محل دقیق استقرار گیت‌ها در ورزشگاه آزادی مشخص می‌شود. همچنین با توجه به این‌که در ورزشگاه آزادی هشت تونل وجود دارد باید به این نتیجه برسیم که گیت‌هاکمی از تونل‌ها نصب شوند و یا در فاصله  ۱۰۰ تا ۱۵۰ متر از درب غربی و شرقی. به هر صورت امروز شماه‌گذاری صندلیها، نصب گیت‌ها و محل آن در هر دو درب غربی و شرقی مشخص خواهد شد.
وی ادامه داد: با توجه به این‌که ۸۴ گیت در ورزشگاه آزادی نصب می‌شود محل استقرار گیت‌ها در هر دو درب شرقی و غربی ورزشگاه آزادی تعیین خواهد شد و این نیاز به آن است که یگان ویژه محل نصب گیت‌ها را تعیین کند. بنابراین با نصب گیت‌ها دیگر امکان این‌که کسی بخواهد بدون بلیت وارد ورزشگاه شود، وجود ندارد. همچنین با نصب گیت‌ها کنترل ۱۰۰ درصد انجام خواهد شد و افسران امنیتی و نمایندگان AFC کنترل دقیقی در این زمینه خواهند داشت.
مدیر ورزشگاه آزادی در پایان اظهار کرد: چون AFC میزبان برگزاری لیگ قهرمانان آسیاست، نظارت کاملی برای این دیدار خواهد داشت و مسوولیت فنی این دیدار بر عهده‌ی AFC است و ما تنها به عنوان پشتیبان و هماهنگ‌کننده کارها را پیگیری خواهیم کرد. به هر صورت هیچ مشکلی برای برگزاری فینال در ورزشگاه وجود ندارد و تلاش براین است تا بتوانیم فینال را در شرایط آرام و بدون تنش در برابر نمایندگان AFC برگزار کنیم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار