کد خبر: ۶۷۶۲۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۹
سکه در 48 ساعت 500 هزار تومان گران شد
قیمت سکه طرح امامی امروز در معاملات بازار تهران با 200 هزار تومان افزایش به مرز 4 میلیون و 700 هزار تومان رسید.به گفته فعالان بازار گران شدن دلار و نزدیک شدن به ماه ربیع الاول و برپایی مراسم های عروسی باعث رشد تقاضا برای سکه و طلا طی روزهای اخیر شده که به رشد قیمت ها کمک کرده است.
راز گران شدن دوباره سکه و طلا در بازار
رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر اتاق اصناف ایران نرخ مسکوکات رایج در بازار آزاد را اعلام کرد و گفت: قیمت سکه طرح امامی امروز در معاملات بازار تهران با 200 هزار تومان افزایش به مرز 4 میلیون و 700 هزار تومان رسید.
محمد کشتی آرای، رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر اتاق اصناف ایران درباره آخرین وضعیت طلا و سکه در بازار اظهار کرد: امروز قیمت طلا و سکه نسبت به روز گذشته افزایش یافته است.
وی در ادامه  افزود: امروز در بازار آزاد سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم چهار میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و سکه طرح جدید چهار میلیون و ۶۹۰ هزار تومان معامله شد.
کشتی آرای تصریح کرد: در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۳۱۰ هزار تومان، ربع سکه‌ یک میلیون و ۲۶۰ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۶۸۰ هزار تومان فروخته شد.  همچنین هر گرم طلای ۱۸ عیار ۴۳۳ هزار و ۸۰۰ هزار تومان به فروش رسید.
به گفته وی؛ داد و ستدها در بازار به روال عادی صورت می‌گیرد و تقاضای اضافی در بازار وجود ندارد. سکه دیروز هم  بیش از ۳۰۰ هزار تومان گران شده بود.
وی دلایل افزایش قیمت سکه را افزایش تقاضا برای خرید و همچنین افزایش قیمت دلار اعلام کرد.
رییس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر گفت: سکه الان 300 هزار تومان حباب دارد که علتش افزایش تقاضا برای خرید است.
به گفته فعالان بازار نزدیک شدن به ماه ربیع الاول و برپایی مراسم های عروسی هم باعث رشد تقاضا برای سکه و طلا طی روزهای اخیر شده که به رشد قیمت ها کمک کرده است.





نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار