کد خبر: ۶۷۶۹۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۵
شاگردان برانکو یک گام تا جام فاصله دارند
بازی بسیار سختی برای پرسپولیس خواهد بود. سبک فوتبال ژاپنی ها کاملا متفاوت با تیم های عربی است. بدون شک پرسپولیس در این دیدار آزمایش جدی خواهد شد.
برگ برنده پرسپولیس برای پیروزی در فینال
مربی اسبق سرخپوشان گفت: حضور سرمربی باتجربه و زیرک این تیم نقطه قوت پرسپولیس در دیدار فینال خواهد بود.
جواد منافی در خصوص رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا بین تیم های فوتبال  پرسپولیس وکاشیما در ژاپن گفت: بازی بسیار سختی برای پرسپولیس خواهد بود. سبک فوتبال ژاپنی ها کاملا متفاوت با تیم های عربی است. بدون شک پرسپولیس در این دیدار آزمایش جدی خواهد شد.
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: حساسیت دیدار فینال به قدری است که بازیکنان جوان تحت تاثیر اهمیت آن قرار می گیرند. آنها قطعا تمام توانایی های خود را بروز خواهند. پرسپولیس در فصل جاری نتایج شگفت انگیزی را گرفته است؛ تیمی که بازیکن نداشت اما بهترین نتایج چند سال اخیر را  کسب کرده است. به نظرم پرسپولیس همین حالا هم شایستگی هایش را نشان داده است.
مربی اسبق سرخپوشان پایتخت درباره احتمال قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: بازی برگشت در تهران برگزار می شود. اگر پرسپولیس بتواند در دیدار رفت خود مقابل کاشیما در ژاپن نتیجه معقولانه را بگیرد قطعا در مقابل دیدگان تماشاگران خود در ورزشگاه آزادی می تواند به جام دست پیدا کند.
منافی در پایان خاطرنشان کرد: برانکو ایوانکوویچ سابقه درخشانی در بازیهای ملی و باشگاهی در قاره آسیا دارد. او مربی کاربلدی است که می تواند بهترین تاکتیک را برای پرسپولیس در دیدار فینال اتخاذ کند. حضور برانکو روی نیمکت پرسپولیس نقطه قوت این تیم محسوب می شود. تجربه و زیرکی اش به درد پرسپولیس خورده است و می تواند بار دیگر پرسپولیس را با دست های خالی و بسته به قهرمانی برساند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار