کد خبر: ۶۷۷۰۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶
معاون مديرعامل در بازاريابي و فروش ايران خودرو خبر داد:
معاون مدیرعامل در بازاریابی و فروش ایران خودرو اعلام كرد: عرضه خودروهای این شركت با هدف تامین نیاز بازار ادامه خواهد داشت. مصطفی خان كرمی افزود: در یك ماه گذشته روند پیش فروش‌های این شركت قطع نشده و در حال حاضر در حال تدارك طرح پیش فروش جدیدی هستیم كه پس از اخذ كردن مجوزهای لازم در روزهای آينده به اجرا درخواهد آمد.
پیش فروش جدید ایران خودرو در روزهای آینده
معاون مدیرعامل در بازاریابی و فروش ایران خودرو اعلام كرد: عرضه خودروهای این شركت با هدف تامین نیاز بازار ادامه خواهد داشت.     
 به گزارش تجارت آنلاین از ايكوپرس،‌ مصطفی خان كرمی افزود: در یك ماه گذشته روند پیش فروش‌های این شركت قطع نشده و در حال حاضر در حال تدارك طرح پیش فروش جدیدی هستیم كه پس از اخذ كردن مجوزهای لازم در روزهای آينده به اجرا درخواهد آمد.
وی گفت: فشارهای زیادی كه این روزها خودروسازان متحمل می شوند مانع ایفای تعهدات و نقش اصلی ما نشده و همانطور كه پیشتر وعده داده بودیم سعی می كنیم با ادامه دادن شرایط عرضه، تلاطم بازار را از بين برده و به یك ثبات منطقی كه شایسته مشتریان و مصرف كنندگان واقعی است برسیم.
خان كرمی بار دیگر تاكید كرد: مشتریان براي نام نويسي صرفا از طریق سایت فروش اینترنتی شركت ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir و یا مراجعه به نمایندگی های مجاز سراسر كشور و ثبت نام از طریق سایت اقدام كنند.


نام:
ایمیل:
* نظر: