کد خبر: ۶۷۷۰۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷
دبیر ستاد اربعین: مردم بیشتر از تعرفه چیزی نپردازند!
باشگاه خبرنگاران نوشت: معاون عملیات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: خبر فروش بلیط 15 میلیونی نجف_تهران به زائران صحت ندارد.
ماجرای بلیت 15 میلیونی نجف - تهران چیست؟
باشگاه خبرنگاران نوشت: معاون عملیات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: خبر فروش بلیط 15 میلیونی نجف_تهران به زائران صحت ندارد.
مرتضی دهقان، معاون عملیات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری در واکنش به خبر فروش بلیط 15 میلیونی نجف_تهران به زائران گفت: این خبر صحت ندارد چراکه نرخ بلیط‌های پرواز اربعین مشخص است که برای تهران 2 میلیون  و  200 و برای مشهد 2 میلیون و 800 هزار تومان است. این نرخی است که اعلام شده و شرکت‌ها رعایت کرده‌اند.
دهقان افزود: نرخ بلیط برای زائرانی که بنا به هر دلیلی قصد دارند، بلیط برگشت را از کشور عراق تهیه کنند، حداکثر 80 دلار است.
معاون هوانوردی و امور بین الملل ضمن تکذیب خبر فروش بلیط با نرخ 15 میلیون تومان، تصریح کرد: نمایندگان ما در فرودگاه نجف مستقر هستند، چنانچه کسی بلیطی با این نرخ خریداری کرده است، می‌تواند با ارسال نمونه کپی آن و طرح شکایت در سامانه حقوق مسافر، امکان پیگیری آن را برای ما فراهم آورد تا اقدامات لازم در این خصوص انجام شود.
حیدری مدیرکل امور مرزهای کشور و دبیر ستاد اربعین هم در رابطه با صحت ادعای فروش بلیطی با نرخ 15 میلیون تومان تاکید کرد: سازمان هواپیمایی بارها از طریق رسانه‌های مختلف و سازمان صدا و سیما اطلاع‌رسانی کرده است که از تاریخ دوم تا 12 آبان ماه، یک ریال به مبلغی که اعلام شده، افزوده نخواهد شد.   
دبیر ستاد اربعین گفت: در صورتی که شخصی مبلغی مازاد بر آنچه تعیین شده، برای خرید بلیط پرداخت کرده باشد، حق شکایت و پیگیری از طریق دستگاه‌های ذیربط را دارد و در صورت صحت این موضوع حتما اقدامات لازم  در این باره انجام خواهد شد.
گفتنی است در جریان اعزام زائران اربعین و بحبوحه بازگشت زوار به کشور، به تازگی اخباری مبنی بر فروش بلیط پرواز نجف به  تهران به بهای 15 میلیون تومان به گوش می‌رسد که جای تامل دارد.


نام:
ایمیل:
* نظر: