کد خبر: ۶۷۷۰۸
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۷
سکه بهار آزادی 700 هزار تومان ارزان شد
امروز سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم و طرح جدید هردو با قیمت چهار میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله شدند. این اتفاق در حالی افتاد که در هفته جاری قیمت سکه روندی صعودی داشت و از 4 میلیون و 100 هزار تومان به مرز 5 میلیون تومان رسیده بود.
کاهش عجیب قیمت سکه بازار را شوکه کرد
امروز سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم و طرح جدید هردو با قیمت چهار میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله شدند.  این اتفاق در حالی افتاد که در هفته جاری قیمت سکه روندی صعودی داشت و از 4 میلیون و 100 هزار تومان به مرز 5 میلیون تومان رسیده بود.
دیروز در روزی که دلار مرز 15 هزار تومان را رد کرد، سکه تمام بهار آزادی نیز تا آستانه مرز ۴ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان بالا رفت و برخی صرافی‌ها نیز قیمت فروش سکه خود را ۵ میلیون تومان اعلام کردند. برخی فعالان باور داشتند هر چقدر فضای بازار ارز امنیتی‌تر شود، خریدها در سمت بازار سکه بیشتر خواهد شد. این در حالی بود که صبح پنجشنبه با تغییر 180 درجه روند قیمت سکه با سقوطی چشمگیر مواجه شد و در عرض 24 ساعت 700 هزار تومان ارزان تر شد. این افت قیمت هم فروشندگان و هم خریداران را شوکه کرد .
بر اساس اخرین خبرها امروز در بازار آزاد سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم و سکه تمام بهار آزادی طرح جدید هردو با قیمت چهار میلیون و ۳۰۰ هزار تومان  معامله می شود.
در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۲۸۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون ۲۶۰ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۶۱۰ هزار تومان فروخته می شود. هر گرم طلای ۱۸ عیار ۴۲۰ هزار تومان است. همچنین هر اونس طلای جهانی نیز با قیمت ۱.۲۱۷ دلار و ۵۶ سنت معامله می شود.

کاهش عجیب قیمت سکه بازار را شوکه کرد

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار