کد خبر: ۶۷۷۶۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴
دکتر غفرالهی، رئیس هیئت مدیره بانک حکمت ایرانیان طی نشستی صمیمانه، با کارکناناین بانک در شهر مشهد مقدس دیدار و گفتگوکرد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک حکمت ایرانیان،  دکتر غفرالهی، رئیس هیئت مدیره بانک حکمت ایرانیان طی نشستی صمیمانه، با کارکناناین بانک در شهر  مشهد مقدس دیدار و گفتگوکرد.
در پی این دیدار کارکنان به بیان نقطه نظرات، مشکلات و پیشنهادهای خود پیرامون مسائل شعبه و امور رفاهی در راستای بهبود فرایند اقدامات پرداختند. همچنین دکتر غفرالهی نیز از زحمات همکاران در دستیابی به اهداف عالیه بانک ابراز رضایت کرد.
رئیس هیئت مدیره بانک حکمت ایرانیان با اشاره به پتانسیل های استان خراسان در زمینه جذب منابع، مشارکت کلیه پرسنل استان را در مقوله بازاریابی خواستار شد و بر سوددهی و عملکرد بهینه شعب تاکید کرد.
وی ضمن تشریح کامل وضعیت بانک برای پرسنل حاضر درجلسه گفت: داشتن انگیزه، تخصص، خلاقیت و ظرفیت های گسترده در کارکنان زمینه های هم افزایی در بانک را بیش از پیش فراهم خواهد کرد و با فعالیت و تلاش بیشتر و ایجاد تعامل بهتر با مشتریان و با برنامه ریزی مدون، شاهد افزایش منابع بانک و ارتقاء عملکرد این مجموعه درآینده نزدیک خواهیم بود.

نام:
ایمیل:
* نظر: