کد خبر: ۶۷۸۰۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۴
میزان رشد حق بیمه فروش بیمه آتش سوزی شرکت بیمه "ما"، بالغ بر 74.5 درصد طی 6 ماهه اول سال 1397 در مقایسه با مدت مشابه بوده است.
رشد 74.5 درصدی بیمه های آتش سوزی بیمه

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه "ما" و به نقل از انوری مدیر بیمه های آتش سوزی این شرکت، بیمه "ما" در 6 ماهه اول سال 1397 با رویکردی متفاوت در راستای تحقق اهداف پیش بینی شده اقدام کرده و موفق به کسب رشد 74.5 درصدی در رشته آتش سوزی شده است .
انوری در ادامه خاطرنشان کرد: ارائه نرخ های فنی و اخذ بهای خطر از مشتریان و پرداخت به موقع خسارت از اهداف شبکه فرآیندی مذکور بوده است. همچنین ارائه طرح های مختلف بیمه ای، بررسی ریسک ها به صورت حرفه ای، ارائه مشاوره به مشتریان بزرگ در زمینه مدیریت ریسک و کنترل عوامل ایجاد خطر ، آموزش های سیستمی به شبکه فروش ، تقویت و بهینه سازی ساز وکار نیروهای صف ، هدایت شبکه فروش به سمت تحلیل نقاط ضعف و قوت ریسک های انتخابی از عمده اقدامات راهبردی در پیشرفت و رشد این رشته بوده است.
وی در ادامه افزود: در سال گذشته با بررسی موانع فروش و مدیریت زنجیره تامین با هدف جلب رضایت هر چه بیشتر مشتریان و ارائه خدمات مناسب موفق به  رشد 74.5 درصدی پرتفوی شدیم .

نام:
ایمیل:
* نظر: