کد خبر: ۶۷۸۱۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹
مديرعامل گروه خودروسازي سايپا در مراسم معرفی معاون بازاریابی و فروش گروه سايپا گفت:
مراسم معارفه معاون بازاريابي و فروش گروه خودروسازي سايپا با حضور مديرعامل گروه و جمعي از مديران ارشد سايپا برگزار شد.
ارتقا شبكه فروش و خدمات پس از فروش در دستور كار سايپا

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از سايپانيوز، در این مراسم دكتر محمدرضا سروش گفت: حوزه فروش و خدمات پس از فروش ويترين گروه سايپا است كه بايد بهترين جلوه و موقعيت را در تعامل با بازار و مشتريان داشته باشد.

وي افزود: با پشتيباني حوزه هاي مربوط به توليد محصول از نظر كيفيت و ويژگي هاي فني، انتظار داريم كه ويترين گروه سايپا به شايستگي ايفاي نقش كند و در ارتباط با مردم و مشتريان و شبكه نمايندگي ها به بهترين وجه عمل شود.

سروش تصريح كرد: انتظار مي رود با همدلي حوزه فروش و خدمات پس از فروش، ساختار شبكه نمايندگي هاي گروه سايپا ارتقا يابد.

وي سلامت و پاكدستي را موضوع محوري در گروه سايپا دانست و گفت: كاركنان و مديران حوزه فروش بايد از اخلاق حسنه برخوردار باشند و دراين صورت سازمان نيز آراسته و پاك خواهد بود و حسن خلق و شفافيت امور باعث ايجاد محيط آرام و خلاق در چارچوب سازمان و در نهايت اعتلاي گروه سايپا خواهد شد.

مديرعامل گروه خودروسازي سايپا گفت: اگر بتوانيم ظرفيت نيروي انساني درون سازمان را به درستي بشناسيم كمك زيادي به توسعه سايپا خواهيم كرد چراكه در مجموعه ٤٠ هزار نفري گروه سايپا، حتما نيروهاي انساني توانمندي حضور دارند كه با كمك يكديگر و هم افزايي بيشتر، سازمان سايپا را به تعالي‌ و پيشرفت خواهند رساند.

گفتني است در اين مراسم محمدعلي قادري به عنوان معاون بازاريابي و فروش گروه خودروسازي سايپا معرفي شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: