کد خبر: ۶۷۸۲۰
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۳
دکتر فرحی مدیرعامل پست بانک ایران گفت: طی سال گذشته و شش ماه اول سال جاری با حمایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، تعداد 1250 دستگاه خودپرداز این بانک در روستاهای کشور نصب و موجب گسترش خدمات بانکداری الکترونیکی در روستاها شده است.
توسعه بانکداری الکترونیکی در روستاها با نصب 1250 دستگاه خودپرداز پست بانک ایران

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران: وی افزود: این بانک به منظور اجرای سیاست های مجلس شورای اسلامی، دولت و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای کمک به کاهش تردد روستائیان به شهرها و اشتغال زائی و تقویت اقتصاد مناطق دورافتاده، برنامه های لازم را تدوین کرده که درحال اجرا است.
فرحی تأکید کرد: علاوه بر افزایش کیفیت و تنوع خدمات قابل ارائه در باجه های بانکی روستائی و نصب و توسعه دستگاه های خودپرداز، سایر درگاه های خدمات الکترونیک این بانک نیز ازجمله دستگاه های کارت خوان(POS)، اپلیکیشن سکه همراه، موبایل بانک و اینترنت بانک در سطح روستاها با استقبال مواجه شده است.
فرحی تصریح کرد: پست بانک ایران به عنوان بانک توسعه ای و تخصصی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و بانک عامل صندوق توسعه ملی، علاوه بر توسعه و ترویج بانکداری الکترونیک درمناطق دورافتاده، تأمین مالی فعالان حوزه های ICT و اقتصاد روستائی را برای ایجاد اشتغال و رونق تولید در اولویت برنامه های خود قرار داده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: