کد خبر: ۶۷۹۰۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۳
رکورد شگفت انگیز سرخپوشان تا فینال آسیا
پرسپولیس درحالی در دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل کاشیما متحمل شکست 2 بر صفر شد که بازی پایاپایی مقابل این تیم به نمایش گذاشت. در بازی برگشت اما یک نکته امیدوارکننده وجود دارد. پرسپولیس طی فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا هنوز در خانه خود شکست نخورده است.
طلسم ورزشگاه آزادی به کمک پرسپولیس می آید!
پرسپولیس درحالی در دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل کاشیما متحمل شکست 2 بر صفر شد که بازی پایاپایی مقابل این تیم به نمایش گذاشت. در بازی برگشت اما یک نکته امیدوارکننده وجود دارد. پرسپولیس طی فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا هنوز در خانه خود شکست نخورده است.
تیم‌های پرسپولیس و کاشیما آنتلرز ژاپن در چارچوب دور برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا باید از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه روز شنبه به مصاف هم می‌روند. این دیدار در حالی به انجام می‌رسد که پرسپولیس در ۶ بازی خانگی خود در این فصل از رقابت‌ها به ۵ برد و یک تساوی رسیده و هیچ شکستی را نداشته است.
سرخپوشان تهرانی موفق شدند تیم‌های السد، نسف قارشی و الوصل را در دور گروهی و تیم‌های الجزیره و الدحیل را در دور حذفی شکست دهند و سپس مقابل السد به تساوی رسیدند. حالا باید دید در هفتمین مسابقه خانگی این شکست ناپذیری ادامه پیدا می‌کند یا خیر.
کاشیما آنتلرز ژاپن در دیدار رفت مرحله فینال لیگ قهرمانان آسیا که به میزبانی کاشیما برگزار شد توانست با نتیجه 2 بر صفر پرسپولیس را شکست دهد. با توجه به آمار و ارقام این دیدار، دو تیم بازی پایاپایی مقابل هم به نمایش گذاشتند اما بازیکنان کاشیما از موقعیت‌هایشان به خوبی استفاده کردند تا پیروز از زمین بازی بیرون بروند.
در همین حال مهاجم نیجریه‌ای تیم پرسپولیس از انگیزه بالای سرخ ها برای بازی برگشت با کاشیما سخن گفت.
 گادوین منشان مهاجم نیجریه پرسپولیس درباره بازی برگشت و شکست سرخ‌ها در کاشیماساکر گفت:‌ ما در لیگ قهرمانان آسیا امسال در خانه شکست نخوردیم و این نکته خوبی است. باید در بازی برگشت تا جایی که ممکن است حمله کنیم و گل بزنیم. امیدوارم من و علی بتوانیم تیم را به بازی برگردانیم. تیم واقعا نیاز دارد که ما بتوانیم در خط حمله گلزنی کنیم و تیم را به موفقیت برسانیم. متاسفانه بازی بدی داشتیم و نتیجه مورد نظرمان را کسب نکردیم. حالا کارمان در فینال لیگ قهرمانان سخت شده است.
او در ادامه صحبت‌های خود گفت:‌ ما برابر تیم‌های خوب زیادی که خیلی بهتر از کاشیما بودند بازی کردیم. السد خیلی از کاشیما قوی‌تر بود ولی متاسفانه گل‌های مفتی در بازی رفت دریافت کردیم. سخت تلاش می‌کنیم تا بتوانیم در خانه جبران مافات کنیم و برنده شویم.
پرسپولیس بعد از شکست در بازی رفت برابر الجزیره و در ادامه الدحیل در بازی‌های برگشت موفق به شکست و جبران و مافات شد و حالا برای سومین بار چنین شرایطی ایجاد شده است و پرسپولیس بازی رفت را باخته و باید در خانه به میدان برود.
منشا در پایان خاطر نشان کرد: وقتی به ژاپن رسیدیم در ورزشگاه جو تماشاگران را شاهد بودیم. حالا نوبت آنهاست که به تهران بیاییند و ببینند چه چیزی در تهران خواهند دید. در دیدار برگشت مهم‌ترین موضوع این است که گل نخوریم و بتوانیم گل اول را به ثمر برسانیم و در ادامه گل‌های بعدی. امیدوارم هواداران در این دیدار ما را حمایت کنند و بتوانیم تیم را به موفقیت برسانیم.



نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار