کد خبر: ۶۷۹۲۱
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۳
بانک ملی ایران، درگاه پرداخت اینترنتی را در کمتر از 48 ساعت به متقاضیان واجد شرایط واگذار می کند.


 به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این درگاه با طراحی ساده، زمینه فرآیند پرداخت را به راحتی و به سرعت، متناسب با فضایی جذاب برای کاربران میسر کرده است. در طراحی این درگاه سعی شده اجزای صفحه با جانمایی مناسب و منطقی، استفاده از آن را آسان کند.
سرعت بارگذاری بالا به دلیل حجم پایین صفحات، سازگاری با تمام صفحات نمایش اعم از موبایل، تبلت و کامپیوتر، سرعت فوق‌العاده تراکنش با توجه به زیرساخت‌های فنی روزآمد، مغایرت بسیار اندک با صحت 99 درصدی تراکنش‌ها، امنیت فوق‌العاده مطابق با استانداردهای بین المللی و دستورالعمل‌های شاپرک، هوشمندی و امکان اصلاح اشتباهات بدون نیاز به تکرار مراحل پیشین، اتصال پایدار، ارائه خدمت به صورت 24 ساعته، قابلیت استرداد وجه بنا به درخواست پذیرنده و ارائه پلاگین‌های متنوع جهت اتصال انواع سایت‌ها به درگاه پرداخت از جمله مزایای درگاه پرداخت اینترنتی بانک ملی ایران است.
ارائه گزارش‌های متنوع و شخصی سازی شده تحت وب، ارائه صورتحساب دقیق همراه با ریز تراکنش‌ها در هر سیکل شاپرکی، امکان تسهیم ثابت و شناور روی مبالغ واریزی، اختصاص شناسه قابل پیگیری به هر پرداخت، واریز مبلغ هر گونه مغایرت ظرف حداکثر 48 ساعت به حساب فرد ذینفع و ‌پاسخگویی 24 ساعته در تمام ایام هفته نیز از جمله خدمات پشتیبانی و ارزش افزوده این درگاه است.
متقاضیان درخواست درگاه پرداخت اینترنتی می توانند با مراجعه به به سایت شرکت پرداخت الکترونیک سداد و «ثبت درخواست پذیرندگی»، اطلاعات مورد نیاز را تکمیل کرده و پس از مراجعه به شعبه افتتاح‌کننده، روند ثبت را تکمیل کنند.
پس از اتمام موفقیت آمیز این روند، درگاه اینترنتی در کمتر از 48 ساعت کاری به متقاضی ارائه خواهد شد.
امور مشتریان شرکت پرداخت الکترونیک سداد با شماره تلفن 42739000-021 آماده پاسخگویی به سوالات احتمالی مشتریان است.

نام:
ایمیل:
* نظر: