کد خبر: ۶۷۹۲۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۸
دکتر مرتضی اکبری، مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران، طي ويدئو کنفرانس با مدير شعب استان اصفهان، بر نظارت در انجام امور، تكريم ارباب رجوع و بررسي راهكارهاي جذب منابع و نيز پيگيري وصول مطالبات توسط روساي شعب و دواير ستادي تأكيد كرد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، دکتر مرتضی اکبری، مدير عامل به منظور حذف محدوديت هاي جغرافيايي در برگزاري جلسات و استفاده بهينه از زمان کاري منابع انساني و مديريت كارآمدتر آنها جلسه اي به صورت ويدئوكنفرانس با همكاران ستاد و شعب استان اصفهان برگزار كرد.
در دیدار آنلاین صورت گرفته، دکتر اکبری، کارکنان استان اصفهان را به تلاش جدی در راستاي جذب منابع و پيگيري وصول مطالبات دعوت كرد و خاطر نشان ساخت: تمامي كاركنان مي بايست بر طرح هاي بانك تسلط كافي را داشته باشند و به صورت واضح بتوانند آنها را براي مشتريان تشريح كنند.
دریافت نظرات همکاران به منظور ارائه خدمات هرچه بهتر به مشتریان
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران ادامه داد: کارکنان باید نظرات و پیشنهادات خود را در هر چه بهتر شدن ارائه خدمات به مشتريان و جذب منابع و پيگيري وصول مطالبات بيان نمايند و بر تلاش جدي تمامي کاركنان و اولويت دادن به امور بانك براي رسيدن به اهداف عاليه بانك دعوت كرد.
دکتر اکبری تصریح کرد: در سال جاری با توجه به شرایط اقتصادي، رويکرد بانك قرض الحسنه مهر ايران در راستاي توسعه و تحقق اهداف نظام جمهوري اسلامي ايران و حمايت از كالاي ايراني و نيز در طرح همياران مهر كمك به اقشار ضعيف جامعه مي باشد كه كاركنان در اين راستا بايد نهايت تلاش خود را انجام دهند.

نام:
ایمیل:
* نظر: