کد خبر: ۶۷۹۶۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲
کتاب بیمه اتکایی کاربردی توسط پژوهشکده بیمه و به منظور تامین نیازهای مخاطبان این حوزه انتشار یافت.


به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی پژوهشکده بیمه، کتاب بیمه اتکایی کاربردی، به زبان ساده در پی نیازهای کاربردی فعالان صنعت بیمه و تامین نیازهای آموزشی دانشجویان به رشته تحریر درآمده است.
این کتاب که به قلم لطف‌اله نکوئی دستجردی به چاپ رسیده است، مشتمل بر 8 فصل با عناوین کلیات بیمه اتکایی، اشکال مختلف بیمه اتکایی، انواع مختلف بیمه اتکایی از نظر فنی، نرخ‌گذاری، حسابداری اتکایی، قبولی اتکایی، نظارت و واژه‌نامه اتکایی است.
گفتنی است این کتاب با توجه به تجربه بیش از چهل سال نگارنده در بخش اتکایی، تنها به آن بخش از مطالب که صرفا جنبه کاربردی دارند و از آن‌ها به صورت روزمره در بخش‌های اتکایی استفاده می‌شود، با زبانی ساده و قابل درک پرداخته؛ و به جزئیات تنها به آن اندازه که نیازهای کاربران را در بخش اتکایی برآورده کند، بسنده کرده و از طولانی کردن مطلب خودداری نمونده است.
به نقل از نویسنده این کتاب، بیمه اتکایی رشته‌ایست تخصصی که فقط فعالان بخش‌های اتکایی شرکت‌های بیمه و یا دانشجویان رشته بیمه، کم و بیش با آن آشنایی دارند و به همین دلیل در این زمینه کمتر مطلبی، نوشته یا انتشار یافته است که به همین خاطر کتاب مذکور می‌تواند مورد استقبال و استفاده علاقمندان به این موضوع قرار بگیرد.
علاقه‌مندان جهت تهیه این کتاب می‌توانند به آدرس سعادت آباد، میدان شهید تهرانی مقدم، خیابان سرو غربی پلاک 43 مراجعه نمایند. ضمنا خرید مجازی این کتاب از طریق آدرس htpp://bookstore.irc.ac.ir امکان‌ پذیر است.

نام:
ایمیل:
* نظر: