کد خبر: ۶۷۹۶۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳
رییس هیات مدیره شرکت بیمه سرمد با حضور در مراسم افتتاحیه گفت: به همین منظور جلب اعتماد و رضایت بیمه گذاران مهمترین رویکرد بیمه سرمد است.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، رییس هیات مدیره این شرکت با حضور در مراسم افتتاحیه این ساختمان ضمن قدردانی از عملکرد شعبه کرمانشاه، اعتماد بیمه گذاران را سرمایه اصلی شرکت دانست و گفت: به همین منظور جلب اعتماد و رضایت بیمه گذاران مهمترین رویکرد بیمه سرمد است.
دکتر مجتبی کاتب که در جمع کارکنان شعبه کرمانشاه سخن می گفت، با اشاره به حادثه غم انگیز زلزله در استان های غربی کشور، افزود: خوشبختانه با وجود بروز خسارات فراوان در استان کرمانشاه، توانستیم به همت شما بزرگواران، در راستای رسیدگی و پرداخت خسارت به زیان دیدگان در کوتاه ترین زمان ممکن و جلب رضایت آنان اقدامات مثبتی برداریم.
همچنین در این نشست، کارکنان شعبه به طرح مسائل و مشکلات پیش روی خود پرداختند و در جهت کاهش و یا رفع موانع موجود، راهکارهای لازم ارائه شد.
بر اساس این گزارش، در این مراسم، حسین نظریان مدیر پشتیبانی و پیمان فتحی مدیر شعبه کرمانشاه نیز حضور داشتند.
این گزارش می افزاید، ساختمان جدید شعبه کرمانشاه بیمه سرمد به نشانی خیابان 22 بهمن، سه راه 22 بهمن، مقابل سازمان راه و شهرسازی، جنب کوچه نیایش، آماده پاسخگویی به هموطنان محترم این استان خواهد بود.

نام:
ایمیل:
* نظر: