کد خبر: ۶۸۰۱۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۲
گروه خودروسازي سايپا با هدف ارائه توانمندي هاي خود در حوزه توليد قطعات و داخلي سازي بر محور اقتصاد مقاومتي در سيزدهمين نمايشگاه بين المللي قطعات، لوازم و مجموعه هاي خودرو تهران حضور خواهد يافت.
حضور گروه سايپا در نمايشگاه بين المللي قطعات و مجموعه هاي خودرو تهران

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از سايپانيوز، در سيزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو تهران که با حضور قطعه سازان داخلی و خارجی برگزار خواهد شد، گروه خودروسازی سایپا با شرکت های سازه گستر و 25 شركت قطعه ساز زير مجموعه، مگاموتور و 27 شركت قطعه ساز زير مجموعه، سایپا یدک، فنرسازی زر، رینگ سایپا، خدمات فنی رنا، ایندامین، پلاسکوکار، رادیاتور ایران، سایپا شیشه، سایپا آذین، قالب های بزرگ صنعتی و ‌سايپا پرس حضور دارد.

در این نمایشگاه که ویترینی از توانمندی شرکت های گروه خودروسازی سایپا در حوزه قطعات و زنجیره تامین خودرو است، شرکت های گروه علاوه بر عرضه محصولات خود، در راستای توسعه بازارها به صورت مستقیم و بی واسطه با سایر شرکت های تولید کننده خودرو و مشتریان به مذاکره خواهند پرداخت.

گفتنی است در سيزدهمین نمایشگاه بین المللی تهران، سایپا در طبقات همكف و اول سالن ميلاد از 21 تا 24 آبان و از ساعت 9 الی 17 به مدت 4 روز پذیرای بازدیدکنندگان و علاقمندان حوزه صنعت خودرو است.
نام:
ایمیل:
* نظر: