کد خبر: ۶۸۰۱۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۶
در سيزدهمين نمايشگاه بين المللي قطعات خودرو تهران صورت مي پذيرد؛
در سيزدهمين نمايشگاه بين المللي قطعات خودرو تهران، شركت زامياد از گروه خودروسازي سايپا ضمن به نمايش گذاشتن آخرين دستاوردهاي خود در حوزه قطعات یدکی، به ارائه و معرفي جديدترين محصولات طراحي و ساخته شده در حوزه داخلي سازي و مشاركت با شركاي خارجي مي پردازد.
فروش ويژه قطعات اصلي ايويكو توسط زامياد

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از سايپانيوز، از اصلي ترين برنامه هاي شركت زامياد براي حضور در اين نمايشگاه، فروش ويژه قطعات اصلي و داراي گارانتي شركت ايويكو است.

بر اساس اين گزارش، شركت زامياد به عنوان نماينده انحصاري توليد، عرضه و خدمات پس از فروش محصولات ايويكو ايتاليا در ايران، در سال هاي اخير خودروهاي مسافري و باري اين شركت، همچون: كاميون كِشنده استراليس 500، كاميون باري يوروكارگو و ميني بوس و ون مسافري A36-15 را توليد و به بازار خودروهاي تجاري عرضه كرده است و در سيزدهمين نمايشگاه بين المللي قطعات خودرو تهران شاهد حضور پررنگ این شرکت در راستای ارائه قطعات یدکی اصلی این محصولات خواهیم بود.

گفتني است، سيزدهمين نمايشگاه بين المللي قطعات، لوازم و مجموعه هاي خودرو، از 21 تا 24 آبان ماه در محل دائمي نمايشگاه هاي بين المللي تهران برگزار مي شود و شركت زامياد همه روزه از ساعت 9 تا 17 در سالن 7، پذيراي صنعتگران، متخصصان، توليدكنندگان و علاقه مندان به اين صنعت خواهد بود.
نام:
ایمیل:
* نظر: