کد خبر: ۶۸۰۱۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۴
نتايج طرح تحقيقاتي "مروری بر مفهوم رگ‌تگ و ویژگی‌های آن" در نشست تخصصی با حضور رئیس، معاون پژوهشی و جمعی از مدیران و کارشناسان گروه‌های پژوهشی در پژوهشکده بیمه ارائه گردید.
نتايج طرح پژوهشی مروری بر مفهوم رگ‌تگ و ویژگی‌های آن ارايه شد

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومي پژوهشكده بيمه، اين طرح پژوهشي که توسط گروه پژوهشي عمومی پژوهشكده بيمه انجام شده است، به اهمیت موضوع مقررات‌گذاری یا تنظیم مقررات بیمه در شرایط تبدیل کسب‌وکارهای سنتی به کسب‌وکارهای مدرن پرداخته است که این امر نگرانی‌هایی را برای نهادهای مالی و شرکت‌های بیمه کرده‌است.
براساس گزارش رویترز در سال 2016 هزینه سالانه برای شرکت‌های مالی به جهت انطباق با این قوانین مبلغی حدود 7 بیلیون دلار است که تنها راه غلبه بر این حجم از تغییرات، پیدانمودن روشی به جهت خودکارسازی فرآیندها، درک تاثیرات و تغییر در رویه‌ها به جهت مدیریت مناسب در کسب‌وکارهاست.
اين گزارش مي‌افزايد: رگ‌تگ فضایی تکنولوژی محور است که با استفاده از فناوری‌های نوین سعی در ارائه راه‌حل‌هایی به جهت رفع موانع مقررات‌گذاری و انطباق با نیازمند‌های قانونی را دارد.
افزایش سرعت و خودکارسازی فرآیندها در فضای رگ‌تگ، دو مورد از موضوعاتی هستند که به بهره‌وری بیشتر سازمان‌ها در محیط‌های نظارتی پیچیده امروزی کمک شایانی می‌کند.از سوی دیگر به دلیل اهمیت و گسترش رو به رشد رگ‌تگ، این موضوع برای نهادهای بیمه‌گر به ویژه سازمان‌هایی که با فعالیت‌های بین‌المللی ارتباط دارند حائز اهمیت است.
شايان ذكر است متن کامل طرح مذکور پس از تکمیل، از طریق وبسایت پژوهشکده بیمه منتشر خواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: