کد خبر: ۶۸۰۲۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶
رییس هیات‌مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی با هدف تعامل،دیدار و آگاهی از آخرین وضعیت و پیشرفت برنامه ها از ادارات مختلف مرکزی بازدید و با مدیران وکارکنان این ادارات دیدار و گفت وگو کرد.

 به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی،روح اله خدارحمی در این دیدار سرزده با حضور در اداره کل حقوقی این بانک به حساسیت فعالیت های این واحد اشاره و بر ضرورت، اهمیت و سرعت تعیین تکلیف پرونده های حقوقی تأکید کرد.
وی در ادامه، در دیدار با کارکنان اداره کل املاک،با بیان اینکه یکی از برنامه های مهم دولت خروج از بنگاه داری و فروش اموال تملیکی است ، خاطر نشان کرد:  تا کنون بخشی از اموال تملیکی به ارزش 2850 میلیارد ریال واگذار شده است.
خدارحمی در جمع کارکنان اداره کل آموزش و توسعه مهارت های این بانک نیز حاضر شد و به ضرورت اجرای برنامه ها و اولویت های آموزشی اشاره و تأکید کرد: ارتقای دانش علمی کارکنان و برنامه های تدوین شده بانک کشاورزی در این حوزه تحقق یابد.
وی درگفت و گو با کارکنان قراردادی به پیگیری های  و برنامه های در دست اقدام برای تثبیت وضعیت این دسته از کارکنان  اشاره و خاطرنشان کرد: نیروهای رسمی و قراردادی تفاوتی با یکدیگر در خدمت رسانی ندارند برای تحقق برنامه های بانک به موازات هم تلاش می کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: